اخبار استان ها

استاندار سمنان:

واحدهای فرآوری معدنی در استان سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند

واحدهای فرآوری معدنی در استان سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند
پایگاه خبری معدن نیوز - استاندار سمنان گفت: واحدهای فرآوری معدنی استان در راستای ارتقای کمی و کیفی تولید و اشتغال تسهیلات دریافت می‌کنند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - استاندار سمنان گفت: واحدهای فرآوری معدنی استان در راستای ارتقای کمی و کیفی تولید و اشتغال تسهیلات دریافت می‌کنند.

سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای معادن استان سمنان به میزبانی استانداری، فرآوری معدنی را یکی از مهمترین اولویت‌های اقتصادی دانست و تاکید کرد: این استان معادن بسیار خوبی برای فرآوری دارد.

وی از افزایش چند برابری واحدهای فرآوری در استان سمنان خبر داد و تاکید کرد: زمینه فرآوری در معادن در سراسر استان باید برای جلوگیری از خام فروشی فراهم شود.

استاندار سمنان ادامه داد: در راستای ارتقای کیفی و کمی تولید و اشتغال تسهیلات برای واحدهای فرآوری معدنی در استان پرداخت می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه فرآوری در معادن قطعاً در رشد اقتصادی تأثیر بسزایی خواهد داشت، بیان کرد: مسائل و مباحث مرتبط با تأمین آب، زیرساخت و سایر موارد معادن بررسی و رسیدگی می‌شود.

وی همچنین از پیگیری ارائه زمین به واحدهای معدنی برای ساخت مسکن ملی در روستاهای مجاور معادن نیز خبر داد و افزود: اقدامات لازم و مناسب برای جلوگیری از غیرفعال شدن واحدهای معدنی در دستور کار قرار گیرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد