طلای جهانی دوباره از جا برخاست

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز پنجشنبه (۱۸ آوریل) افزایش یافت زیرا نگرانی‌ها در مورد گسترش جنگ خاورمیانه باعث افزایش تقاضا برای این فلز امن شد.

پیشتازی فلزی‌ها در بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -ازار سرمایه که در روزهای اخیر روی خط نوسان قرار گرفته امروز با رشد مواجه شد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش ۶۵۰۳ واحد در رقم دو میلیون و ۲۰۸ هزار واحد قرار گرفت. در این بین و طی روزهای اخیر گروه فلزات اساسی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشته‌اند.

عرضه ۳۱۶ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه میزبان عرضه ۷۳۱ هزار و ۹۲۶ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه های امروز متعلق به مقاطع تخت و طویل فولادی است که قرار است ۳۱۶ هزار و ۷۴۷ تن از این محصولات در تالار صنعتی روی تابلو برود.

ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل بانک صنعت و معدن در آیین بهره برداری از ساختمان های جدید شعب فولاد و بورس کالای ایران این بانک از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق تقدیر کرد.

طلا از صعود جا ماند

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز چهارشنبه (۱۷ آوریل) ثابت ماند زیرا تقاضا برای طلا در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تا حدی فشار ناشی از بازدهی بالاتر خزانه داری آمریکا را جبران کرد.

افت ۵ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -پس از رشد روز گذشته بازار بورس، امروز شاخص کل حدود ۵۰۰۰ واحد افت کرد و به عدد دو میلیون و ۲۰۱ هزار واحد رسید.

بورس کالا میزبان عرضه ۲۵۰ هزار تن آهن اسفنجی

پایگاه خبری معدن نیوز - تالار محصولات صنعتی و معدنی میزبان عرضه ۲۵۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۷۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۱۰ هزار و ۸۵۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۳۷۵ تن نبشی، ۷ هزار تن ورق سرد، ۴ هزار و ۹۶۸ تن مس مفتول، ۲ هزار و ۳۷۵ تن ناودانی، ۲ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۱۷۰ تن شمش آلیاژ آلومینیوم، ۷۹۰ تن بیلت آلومینیوم، ۵۰ تن مفتول آلومینیوم و ۳۰ تن سیم و مفتول مسی است.

طلای جهانی در اوج

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز سه‌شنبه (۱۶ آوریل) افزایش یافت و در نزدیکی سطوح بی‌سابقه بود زیرا ترس از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه سرمایه‌گذاران را به سمت این فلز امن سوق داد.

حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام

پایگاه خبری معدن نیوز -روزنامه بانک دولتی ویتنام گزارش داد که این بانک حراج شمش طلا را پس از ۱۱ سال تعلیق، در بحبوحه تلاش برای افزایش عرضه این فلز گرانبها به بازار، از سر خواهد گرفت.

بورس کالا میزبان عرضه ۴۶۰ هزار تن شمش بلوم و ورق گرم

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه میزبان عرضه ۷۹۱ هزار و ۶۵۰ تن انواع کالا و محصول هستند. در این روز بیشترین عرضه مربوط به ورق گرم و شمش بلوم است که قرار است درمجموع ۴۶۰ هزار تن از این محصولات در بورس کالا روی تابلو برود.

۱۲۴ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله ایران معامله شد

پایگاه خبری معدن نیوز -هفدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله ۱۲۴ قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید.

قیمت طلا صعود کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز، دوشنبه (۱۵ آوریل) افزایش یافت و به کمتر از بالاترین رکورد جلسه قبل رسید، زیرا جذابیت شمش به عنوان پناهگاه امن افزایش یافت.

بورس کاهشی شد

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز شاخص بورس کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی را تجربه کرد که به عقیده کارشناسان،‌ این نوسان زودگذر است و تالار شیشه‌ای در میان‌مدت خود را بازیابی می‌کند.

کاهش ۴۰۰۰ تومانی قیمت دلار

پایگاه خبری معدن نیوز -شاهدات از بازار آزاد ارز نشان می‌دهد که از ساعتی پیش ریزش قیمت دلار در این بازار شروع شده و همچنان ادامه دارد به طوری که تا زمان انتشار این گزارش افت ۴ هزار تومانی را تجربه کرد و صرافی‌های میدان فرودسی روز بدون مشتری را سپری می‌کنند.

برنامه عرضه سیمانی‌ها در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -عرضه سیمانی ها در بورس کالا امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین) و فردا دوشنبه (۲۷ فروردین) انجام می شود. در عرضه‌های امروز ۶۷ شرکت سیمانی یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۶۷۴ تن انواع سیمان را روی تابلو می‌برند که نسبت به هفته قبل رشد نزدیک به ۳۶ هزار تنی دارد. شرکت‌های سیمانی از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۲۴ فروردین، ۳.۶ میلیون تن سیمان به ارزش ۳ هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان در بازار فیزیکی و ۶.۶ هزار تن انواع سیمان به ارزش ۷.۳ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

آیا روند صعودی طلا ادامه دارد؟

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت جهانی طلا برای اولین‌بار در تاریخ به ۲۴۰۰ دلار رسید و اظهارات مقامات فدرال رزرو باعث افزایش ارزش دلار آمریکا می‌شود که یک باد مخالف برای قیمت طلاست.

بورس قرمز شد

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در اولین روز هفته بیش از ۵۳ هزار واحد ریزش کرد و به رقم دو میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید.

افزایش عرضه شمش طلا در ویتنام برای ایجاد ثبات در بازار

پایگاه خبری معدن نیوز -بانک مرکزی ویتنام اعلام کرده که عرضه شمش طلا را برای ایجاد ثبات در بازار افزایش خواهد داد زیرا قیمت‌های داخلی بسیار بالاتر از قیمت‌های جهانی است.

طلای جهانی اوج گرفت

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا در روز جمعه به بالاترین حد خود رسید زیرا تنش‌های ژئوپلیتیکی به افزایش تقاضا برای این فلز امن ادامه داد، در حالی که داده‌های قوی اقتصادی نتوانست جذابیت شمش را کاهش دهد.

رشد ۷ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز رشد کرد و شاخص کل با افزایش ۷۰۴۶ واحد به رقم دو میلیون و ۲۶۱ هزار واحد رسید.

ردپای بانک‌های جهانی در رالی طلای جهانی

پایگاه خبری معدن نیوز -بانک مرکزی چین اعلام کرد در ماه مارس ۱۶۰ هزار اونس تروا طلا به ذخایر خود اضافه کرد که مطابق با دیدگاه بازار است که تقاضای مداوم بخش رسمی از افزایش اخیر طلا حمایت کرده است.

عشقی رییس سازمان بورس در سمت خود ابقا شد

پایگاه خبری معدن نیوز -شورای عالی بورس در نشست روز گذشته خود که به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، پس از استماع گزارش عملکرد ۳۰ ماهه حضور ایشان در سازمان بورس، با اتفاق آرا ریاست «مجید عشقی» را بر سازمان بورس و اوراق بهادار برای دوره دوم به تصویب رساند.

طلای جهانی رکورد زد

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز، سه‌شنبه (۹ آوریل) افزایش یافت و اندکی پایین‌تر از بالاترین رکورد در نوسان بود زیرا سرمایه‌گذاران منتظر صورتجلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا و داده‌های کلیدی تورم بودند تا نشانه‌هایی در مورد زمان و شدت کاهش نرخ بهره داشته باشند.

بورس کالا میزبان عرضه ۲۴۲ هزار تن شمش بلوم

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه میزبان عرضه ۶۴۱ هزار و ۸۰۸ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین حجم عرضه مربوط به شمش بلوم است که درمجموع ۲۴۲ هزار تن از این محصول در تالار صنعتی و بازار فرعی روی تابلو می رود.

طلا جهانی سقوط کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز، دوشنبه (۸ آوریل) بیش از یک درصد کاهش یافت زیرا بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا ثابت ماند و این پس از آن بود که داده‌های قوی ایالات‌متحده تردیدها را در مورد اینکه آیا فدرال رزرو سه کاهش نرخ بهره را در سال جاری اعمال خواهد کرد یا خیر، افزایش داد.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد