رویدادها و گزارش های ویژه

رئیس موسسه یونیدرو در گفت و گو با معدن نیوز مطرح کرد:

برگزاری دوره‌های «فرآوری مواد معدنی» و «مدیریت اجرایی» توسط یونیدرو

برگزاری دوره‌های «فرآوری مواد معدنی» و «مدیریت اجرایی» توسط یونیدرو
پایگاه خبری معدن نیوز -رئیس موسسه یونیدرو روز دوشنبه ۱۹ تیرماه از افتتاح «نخستین مدرسه تابستانی معدن و صنایع معدنی کشور» خبر داد و گفت: در این مدرسه تابستانی دوره‌های جامع تخصصی برای فرآوری مواد معدنی و مدیریت اجرایی برای بخش معدن و صنایع معدنی برگزار می‌شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -رئیس موسسه یونیدرو روز دوشنبه 19 تیرماه از افتتاح «نخستین مدرسه تابستانی معدن و صنایع معدنی کشور» خبر داد و گفت: در این مدرسه تابستانی دوره‌های جامع تخصصی برای فرآوری مواد معدنی و مدیریت اجرایی برای بخش معدن و صنایع معدنی برگزار می‌شود.

ضیاالدین شفائی تنکابنی در خصوص دوره های برگزار شده در موسسه یونیدرو گفت: ما معمولا دوره هایی که میخواهیم برگزار کنیم تلاش می کنیم مطابق اساسنامه و وظایف محول شده بر یونیدرو برگزار کنیم. دوره های زیادی تاکنون مانند بازآموزی و آموزش مدیران برگزار شده و دو دوره مفصل که هر کدام یکسال ممکن است به طول بیانجامد ارائه شده است. 

وی در ادامه گفت که یکی از دوره های جدید به جهت سهم زیاد ارزش افزوده نسبت به مواد معدنی خام، دوره فرآوری مواد معدنی است که بیشتر برای مدیران و مهندسین ارشد برای به روز کردن اطلاعاتشان مورد استفاده قرار می گیرد.

شفائی تنکابنی در خصوص این دوره به معدن نیوز گفت: در این دوره بیش از 200 ساعت کلاس به دو صورت حضوری و مجازی است که بخش مجازی برای دوستانی است که از کلاس حضوری فاصله دارند برگزار می شود.

وی در خصوص دوره دیگری که در یونیدرو برگزار می شود گفت: دوره دوم از دوره های MBA است که با توجه به نیاز صنایع مختلف در وزارت علوم تعریف می شوند. ما در صدد برگزاری دوره MBA معدنی هستیم تا مدیران بتوانند اطلاعات مورد نیاز برای به روزرسانی خود از جمله افزایش بهره وری را در غالب 250 ساعت آموزش فرا بگیرند. در نهایت نیز مدرک معتبر دانشگاه تهران برای این عزیزان صادر می شود.

در ادامه بیننده گفت و گوی تصویری معدن نیوز با رئیس موسسه یونیدرو باشید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد