طی فرودین ماه ۱۴۰۳ ثبت شد؛

تولید ۷۹ هزار و ۳۰۱ تن آهن اسفنجی در فولاد شادگان

پایگاه خبری معدن نیوز -میزان تولید آهن اسفنجی در فولاد شادگان ۷۹ هزار و ۳۰۱ تن ثبت شد که یک رکورد تولید ماهانه برای این مجتمع محسوب می شود.

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال گذشته

پایگاه خبری معدن نیوز -صادرات زنجیره آهن و فولاد کشور در مجموع یکساله ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن، هم به لحاظ حجمی و هم به لحاظ ریالی افزایشی رقم خورده است. در مجموع زنجیره فولاد کشور با جهش ۶۶ درصدی صادرات نسبت به سال ۱۴۰۱ از ۳۰ میلیون تن فراتر رفته که درآمد ۷.۶ میلیارد دلاری را برای کشور در پی داشته است.

ثبت بالاترین میزان تاریخ تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

پایگاه خبری معدن نیوز -

تولید سالیانه فولاد ایران از مرز ۳۲ میلیون تن عبور کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اعلام کرد: تولید فولاد کشور در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۳۲ میلیون تن رسید که بالاترین میزان در تاریخ فولاد کشور است.

استیل مینت گزارش می‌دهد؛

علل افزایش صادرات فولاد چین

پایگاه خبری معدن نیوز -صادرات فولاد چین در سال گذشته به سمت افزایش حرکت کرد و این روند تا سال ۲۰۲۴ هم ادامه داشته است. داده های جمع آوری شده توسط BigMint نشان می دهد که حجم صادرات در مارس ۲۰۲۴ به بالاترین حد هفت ساله یعنی ۹.۸۹ میلیون تن رسیده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

سال نیکوی فولاد هرمزگان از بهار با ثبت رکورد آغاز شد

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: در فروردین ماه امسال شاهد ثبت چندین رکورد تولید روزانه در واحدهای تولیدی فولاد هرمزگان بودیم که نوید سال خوبی را برای فولاد هرمزگان می‌دهد.

ثبت رکورد تولید روزانه تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه

پایگاه خبری معدن نیوز -در سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، همکاران پرتلاش ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم، در روز ۲۷ فروردین موفق به ثبت رکورد تولید روزانه ۲۹ هزار و ۱۶۸ تن تختال با ۱۶۲ ذوب شدند.

جلسه مدیریت بحران فولاد هرمزگان برگزار شد

پایگاه خبری معدن نیوز -با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت فولاد هرمزگان، جلسه مدیریت بحران شرکت به منظور بررسی و کاهش اثرات و خسارت‌های احتمالی بارندگی شدید استان هرمزگان برگزار شد.

رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

پایگاه خبری معدن نیوز -برپایه آمارهای منتشره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، تولید فولاد کشور در سال ۱۴۰۲ به ۳۲ میلیون و ۱۰۸ هزار تن رسید که بالاترین میزان در تاریخ تولید این محصول است. این میزان تولید در مقایسه با سال پیش از آن رشد ۵.۵ درصدی نشان می‌دهد.

استیل‌مینت گزارش می‌دهد؛

چین بازار فولاد جهانی را قبضه کرده است

پایگاه خبری معدن نیوز -به گفته اداره کل گمرک چین، صادرات فولاد چین در سه ماهه اول ۲۰۲۴ با ۳۰.۷ درصد افزایش به ۲۵.۸ میلیون تن در مقابل ۱۹.۷۰ میلیون تن در مدت مشابه سال گذشته رسید. علاوه بر این، حجم صادرات در سه ماهه اول ۹ درصد در برابر ۲۳.۶۸ میلیون تن در سه ماهه پایانی ۲۰۲۳ افزایش یافت.

معدن نیوز بررسی کرد؛

بهبود تقاضای فولاد در چین

پایگاه خبری معدن نیوز -نتظار می‌رود تقاضای فولاد ساختمانی چین در ماه آوریل بهبود یابد که ناشی از تسریع در از سرگیری کار در سایت‌های ساخت‌وساز و شروع پروژه‌های جدید است. اگرچه سرعت رشد ممکن است همچنان از سطوح مشاهده شده در مدت مشابه سال گذشته عقب تر باشد.

مدیرعامل فولاد مبارکه اعلام کرد؛

جهت‌گیری فولاد مبارکه برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین جلسه کمیته مدیریت این شرکت در سال ۱۴۰۳، «پایداری و نوآوری در تولید و توسعه، سرآمدی در فرهنگ» را به عنوان جهت‌گیری فولاد مبارکه برای تحقق شعار سال اعلام کرد.

تقاضای جهانی فولاد دستخوش تغییر شد

پایگاه خبری معدن نیوز -انجمن جهانی فولاد اعلام کرد انتظار می‌رود تقاضای جهانی فولاد در سال ۲۰۲۴ با ۱.۷ درصد افزایش به ۱.۷۹۳ میلیارد تن برسد و سال ۲۰۲۵ افزایش بیشتری داشته باشد.

تولید آهن اسفنجی فولاد سبا به بالاترین میزان رسید

پایگاه خبری معدن نیوز -رئیس واحد آهن‌سازی مجتمع فولاد سبا اظهار کرد: در روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، کارکنان پرتلاش آهن‌سازی سبا ۴۹۹۳ تن آهن اسفنجی تولید کردند و موفق شدند بالاترین رکورد تولید روزانه از زمان راه‌اندازی این بخش را به ثبت رساندند.

استیل‌مینت گزارش می‌دهد؛

واردات فولاد هند در سال اخیر

پایگاه خبری معدن نیوز -واردات فولاد هند در حدود یک سال گذشته به دلیل تأثیر منفی بر فروش داخلی توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است. داده های جمع‌آوری شده توسط بیگ مینت نشان می دهد که واردات در سال مالی ۲۰۲۴ با ۳۴ درصد افزایش به ۹.۳۳ میلیون تن در برابر ۶.۹۴ میلیون تن در سال مالی ۲۰۲۴ رسیده است. باید یادآوری شود که واردات فولاد در سال ۲۰۲۳ به بالاترین حد هفت ساله رسیده بود و کره، چین و ژاپن سه کشور برتر صادرکننده در سال مالی جاری بودند.

قطار رکوردشکنی فولاد هرمزگان به واحد فولادسازی رسید

پایگاه خبری معدن نیوز -تلاشگران فولاد هرمزگان در واحد فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در تاریخ ۲۴ فروردین ماه موفق به ثبت رکورد جدیدی در میزان تولید تختال فولادی به میزان ۶۸۷۹ تن شدند.

فاز دوم آهن اسفنجی فولاد بافت آماده افتتاح شد

پایگاه خبری معدن نیوز -فاز دوم واحد آهن اسفنجی فولاد بافت با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در لیست طرح های آماده افتتاح ایمیدرو قرار گرفت.

دستورالعمل تنظیم بازار ورق گرم فولادی بازبینی می‌شود

پایگاه خبری معدن نیوز -شورای رقابت امروز دستورالعمل تنظیم بازار ورق گرم فولادی را مورد بازبینی قرار می‌دهد.

نگاهی به بازارهای جهانی فولاد

پایگاه خبری معدن نیوز -گزارش هفتگی بازارهای جهانی فولاد منتشر شد.

ثبت چهارمین رکورد تولید روزانه آهن اسفنجی در فولاد هرمزگان

پایگاه خبری معدن نیوز -تلاشگران فولاد هرمزگان در ادامه رکوردشکنی‌های روزانه خود در واحد احیا مستقیم، موفق به ثبت چهارمین رکورد تولید روزانه در تاریخ ۲۲ فروردین ماه به میزان ۶۰۸۶ تن آهن اسفنجی شدند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

ثبت رکوردهای روزانه، مقدمه تحقق جهش تولید است

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان در ۲۰ روز ابتدایی سال ۱۴۰۳ موفق به ثبت سه رکورد تولید روزانه در واحد احیا مستقیم شد که این رکوردها مقدمه ثبت رکوردهای ماهیانه و جهش تولید هستند.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه خبر داد:

تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی در سال ۱۴۰۲

پایگاه خبری معدن نیوز -معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

ثبت سومین رکورد تولید روزانه آهن اسفنجی در فولاد هرمزگان

پایگاه خبری معدن نیوز -شرکت فولاد هرمزگان در ادامه رکوردشکنی‌های خود از ابتدای سال جاری، موفق به ثبت سومین رکورد تولید روزانه خود در واحد احیا مستقیم به میزان ۶۰۵۱ تن آهن اسفنجی در تاریخ ۱۹ فروردین ماه شد.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

پایگاه خبری معدن نیوز -آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی، معاونین مدیرعامل، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن و تنی چند از دیگر مسئولین و کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی یک شنبه ۱۹ فروردین ماه در تالار آهن روابط عمومی برگزار شد.

ثبت رکورد ۱۹۰۲۰ تن تولید روزانه کنسانتره در فولاد سنگان

پایگاه خبری معدن نیوز -کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان موفق به ثبت رکورد ۱۹۰۲۰ تن تولید روزانه کنسانتره در ابتدای ۱۴۰۳ شدند تا در اوایل سال جاری یک رکورد فوق‌العاده در تولید روزانه را به ثبت برسانند.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد