سرپرست اداره کل استاندارد هرمزگان:

فولاد هرمزگان نقش محوری در توسعه استان دارد

پایگاه خبری معدن نیوز -سرپرست اداره کل استاندارد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان نقش محوری را در توسعه زیرساخت‌های استان هرمزگان ایفا می‌‌کند و به همین دلیل جلسات مشترک متعددی را برای گسترش همکاری‌ها برگزار کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

راه نجات کشور، توسعه صنعت و حمایت واقعی از تولید است

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: نیازمند نگاه ویژه به صنعت و تولید برای اشتغال‌زایی، حفظ ارزش پول ملی و تحقق شعار سال هستیم و راه نجات کشور توسعه صنعت و حمایت واقعی از تولید است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی:

تحول در فولاد هرمزگان به وضوح قابل مشاهده است

پایگاه خبری معدن نیوز -نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: فولاد هرمزگان نقش خود را در توسعه استان به خوبی ایفا کرده روند تحول این شرکت به ویژه برای اجرای طرح‌های توسعه به وضوح قابل مشاهده است.

گسترش تعامل فولاد هرمزگان با سازمان‌های استانی

پایگاه خبری معدن نیوز -نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست اداره استاندارد استان هرمزگان و معاون فنی کل گمرکات استان هرمزگان ضمن بازدید از فولاد هرمزگان، با مدیرعامل این شرکت پیرامون تسهیل و گسترش همکاری‌های دو و چندجانبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

استیل‌مینت گزارش می‌دهد؛

بازار قراضه وارداتی هند

پایگاه خبری معدن نیوز -واردات قراضه فولاد ضد زنگ هند شاهد افزایش جزئی در سال مالی ۲۰۲۳ تا ۲۴ (سال مالی ۲۴) بود. داده‌های نگهداری شده توسط BigMint نشان می‌دهد که واردات قراضه فولاد ضد زنگ هند به ۱.۳۰ میلیون تن رسیده است که نسبت به ۱.۲۶ میلیون تن مالی قبلی ۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس اعلام کرد:

رشد بیش از ۴۰ درصدی تولید بریکت گرم صبا فولاد خلیج فارس

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از رشد بیش از ۴۰ درصدی تولید بریکت گرم در این کارخانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

معدن نیوز بررسی کرد؛

برنامه های چین برای کاهش انتشار کربن صنعت فولاد

پایگاه خبری معدن نیوز -وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) هدفی را برای دستیابی به حداقل ۱۵ درصد تولید فولاد خام از طریق مسیر EAF تا سال ۲۰۲۵ به منظور کاهش انتشار کربن در صنعت فولاد تعیین کرده است. هدف این صنعت دستیابی به هدف بلندپروازانه دستیابی به ۲۰ درصد تولید از طریق EAF تا سال ۲۰۳۰ است.

معدن نیوز بررسی کرد؛

افزایش قیمت محصولات نیپون استیل

پایگاه خبری معدن نیوز -فولاد نیپون قرار است قیمت پایه سیم میله های فولادی ضد زنگ را برای قراردادهای مارس تا مه (تحویل آوریل تا ژوئن) ۱۵۰۰۰ ین در تن (۹۹ دلار در تن) افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در بازدید از خطوط تولید:

کارکنان خلاق، فولاد هرمزگان را به یک شرکت مرجع تبدیل کردند

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر موفقیت‌های بی‌شماری را در عرصه‌های گوناگون به دست آورده و کارکنان و کارگران خلاق، این شرکت را به یک مرجع در صنعت فولاد کشور تبدیل کردند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه و عضو هیات مدیره ایمپاسکو:

هدف، افزایش جذب سرمایه در بخش معدن در راستای افزایش تولید و اشتغال است

پایگاه خبری معدن نیوز -معاون برنامه‌ریزی و توسعه ایمپاسکو گفت: یکی از اهداف شرکت بر مبنای اصل ۴۴ قانون اساسی و بند ت ماده ۳۵ قانون رفع موانع تولید جذب و هدایت سرمایه‌های بخش خصوصی به سمت معدن و صنایع معدنی است که این هدف در سال گذشته به خوبی محقق شد.

معدن نیوز گزارش می‌دهد؛

صادرات فولادی ژاپن

پایگاه خبری معدن نیوز -صادرات فولاد ژاپن در فوریه ۲۰۲۴ شاهد کاهش قابل توجهی بود و به ۲.۴۹۲ میلیون تن رسید که برای اولین بار از ژانویه ۲۰۲۳ به زیر ۲.۵ میلیون تن رسید. این کاهش ۴.۲ درصدی نسبت به ماه مشابه در سال گذشته است.

معدن نیوز بررسی کرد؛

قیمت محصولات چینی همچنان به کف نرسیده است

پایگاه خبری معدن نیوز -کارشناسان اذعان می کنند که هنوز خیلی زود است که قیمت ها به پایین مرز کاهشی خود برسند زیرا اولا سیگنال های بهبود تقاضا وجود ندارد و دوما برنامه نگهداری میلگرد به ادامه کاهش تولید اشاره نمی کند.

دیدار نوروزی مدیر عامل چادرملو

پایگاه خبری معدن نیوز -در نخستین روز سال نو، امیر علی طاهر زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور در بین همکاران واحدهای مختلف عملیاتی، فنی، مهندسی و سایر بخش های مجتمع های معدنی و صنعتی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آنان، از تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان و کارگران پر تلاش این واحدها در سال گذشته قدردانی نمود.

افزایش ۵.۳ درصدی مصرف ظاهری فولاد کشور

پایگاه خبری معدن نیوز -بر اساس گزارش آماری انجمن فولاد در ۱۱ ماهه سال گذشته، مصرف ظاهری فولاد میانی (بیلت و بلوم و اسلب) به ۲۲ میلیون و ۲۳۵ هزار تن رسید.

معدن نیوز بررسی کرد؛

چشم انداز معاملات محصولات فولادی در چین

پایگاه خبری معدن نیوز -در گزارش زیر چشم انداز کوتاه مدتی از پنج محصول کلیدی فولادی به صورت هفتگی، با تکیه بر نتایج نظرسنجی های مرتبط و ارتباط با فعالان بازار چین ارائه شده است.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت آغاز سال جدید؛

به عمل کار را برآوردیم

پایگاه خبری معدن نیوز - عطاالله معروفخانی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید پیام تبریکی را صادر کرد.

پیام تبریک دکتر شه بخش مدیر عامل شرکت آلومینای ایران به مناسبت عید نوروز

پایگاه خبری معدن نیوز -پیام تبریک دکتر شه بخش مدیر عامل شرکت آلومینای ایران به مناسبت عید نوروز

پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پایگاه خبری معدن نیوز -پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

در اولین روز سال جدید صورت گرفت؛

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با کارکنان و پرسنل خطوط تولید

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران ارشد شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر امروز و دقایقی پس از تحویل سال جدید با حضور در مجموعه شرکت، به دیدار کارکنان شیفت و‌ پرسنل ‌پرتلاش خطوط تولید و کارخانه در حال احداث فولادسازی و نورد گرم رفتند.

پیام تبریک مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ و فرا رسیدن نوروز

پایگاه خبری معدن نیوز -محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ و فرا رسیدن نوروز پیامی به شرح زیر صادر کرد:

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت سال جدید

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، طی پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و سال جدید را به خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و سپس به همه فعالان بخش صنعت کشور و مردم عزیز ایران، تبریک گفت.

خرمی شاد در مراسم معارفه مدیر مجتمع سونگون:

توسعه، مهم‌ترین هدف شرکت مس در سونگون است

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اجرای طرح های توسعه مجتمع مس سونگون را مقدم تر از دیگر بخش ها در سونگون دانست و گفت: مهم‌ترین موضوع در مجتمع مس سونگون توسعه است و اگر به این موضوع توجه لازم نداشته باشیم مسیر طی شده در سالیان گذشته ادامه خواهد یافت.

با زنگ خطر بازار سنگ آهن؛

قیمت مس به دلیل تهدید عرضه افزایش می‌یابد

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت‌های دو مورد از مهم‌ترین کالاهای استخراج شده در جهان به سرعت در حال تغییر هستند، به طوری که قیمت مس به بالای ۹ هزار دلار در هر تن صعود کرد و دلیل آن کاهش عرضه در بازار عنوان شده است.

استیل‌مینت گزارش می‌دهد؛

چشم‌انداز محصولات فولادی هند

پایگاه خبری معدن نیوز - اگرچه سطح تجارت داخلی قیمت‌های HRC و CRC در بیشتر بازارها در محدوده معینی باقی ماند، قیمت‌ها در برخی از مناطق در بخش‌های غربی و جنوبی کشور به میزان ۱۱۱۵ دلار در تن کاهش یافت.

ده روند برتر تکنولوژی در صنایع فولاد (روایت اول: هوشمندسازی فولاد)

پایگاه خبری معدن نیوز -در دنیای امروز، فولاد به دنبال برترین تکنولوژی‌ها می‌گردد تا رد پای کربن خود را کم کند. رشد بی‌سابقه فناوری و هوش مصنوعی در سال گذاشته تأثیر چشمگیری بر تمام جهان گذاشت، صنایع فولادی نیز از آن عقب نیفتادند. در این شماره از رصدخانه استراتژیک و آینده‌پژوهی به تکنولوژی‌های برتر سال ۲۰۲۳ اشاره می‌کنیم که به‌کارگیری آن‌ها در صنعت، تأثیر بلندمدتی در کمیت و کیفیت تولید خواهد داشت.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد