لزوم بازنگری در اولویت‌دهی و نرخ حامل‌ها انرژی برای صنایع فولادی

پایگاه خبری معدن نیوز -مین پایدار انرژی و افزایش قابل توجه هزینه‌های انرژی از چالش‌های اساسی صنایع بزرگی مانند فولاد به حساب می‌آید لذا باتوجه به جایگاه کلیدی صنایع فولادی در کشور باید در خصوص اولویت دهی ونرخ حامل‌ها انرژی بازنگری صورت گیرد.

تداوم توفیقات جبهه حق در عرصه‌های امنیتی و اقتصادی

پایگاه خبری معدن نیوز -عملیات وعده صادق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و اقدام عزت‌مندانه و تلافی‌جویانه رزمندگان اسلام پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به سرکنسولگری ایران در دمشق و سیلی مقتدرانه جمهوری اسلامی به این جنایت بود که اقتدار پوشالی دنیای غرب را فروریخت و باعث شکسته شدن هیمنه توخالی رژیم غاصب اسرائیل در جهان و مایه امیدواری مردم مظلوم غزه فلسطین شد و امید ملت مظلوم فلسطین و دنیای اسلام را به نزدیک بودن پیروزی جبهه حق و مقاومت دوچندان کرد.

فولاد مبارکه؛ رکورددار در تولید کمی و کیفی

پایگاه خبری معدن نیوز -فولادسازان و صنعتگران ایران اسلامی در یکی‌دو سال گذشته با اراده و همت خود توانستند بیشترین رشد تولید سالانه فولاد در ده کشور برتر جهان را از آن خود کنند و در جایگاه دهمین تولیدکننده فولاد قرار بگیرند و در این میان از مجموع فولاد تولیدشده در کشور، گروه فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ نیز با تولید ۱۰.۲ میلیون تن، بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد خام در ایران و رکورددار تولید در کشور است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران:

تمام مجوزهای کارخانه آهن اسفنجی اخذ شده است

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با بیان اینکه در حال حاضر تمام مجوزهای کارخانه آهن اسفنجی اخذ شده است گفت: اگر در ابتدا کار را منوط به کسب مجوزها می کردیم پروژه زمانبر می شد.

سرمایه انسانی مهم ترین دارایی یک سازمان

پایگاه خبری معدن نیوز -منابع انسانی دیروز، امروز با عنوان سرمایه انسانی، مهمترین دارایی هر سازمانی تلقی می شود.

اهمیت نوآوری فناوری در سازمان‌ها

پایگاه خبری معدن نیوز -نوآوری برای سازمان های صنعتی که موتور اصلی اقتصاد جهان هستند، فرصت هایی استثنایی و چالش های ژرف به همراه دارد.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان:

نیروهای انسانی، منشا دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز فولاد هرمزگان هستند

پایگاه خبری معدن نیوز -کیکاووس ندائی، معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز ملی منابع انسانی یادداشتی نوشت.

پیام معروفخانی به مناسبت گرامیداشت روز ملی منابع انسانی؛

نیروهای انسانی، عامل درخشش فولاد هرمزگان در همه عرصه‌ها

پایگاه خبری معدن نیوز -عطاالله معروفخانی به مناسبت گرامیداشت روز ملی منابع انسانی پیامی صادر کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور:

اقدامات خوبی در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در حال اجراست

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور عملکرد مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با وجود چالش های موجود، اقدامات خوبی در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران انجام شده است.

فولاد مبارکه؛ همگام با تولید و همراه با مردم برای خلق آینده‌ای بهتر

پایگاه خبری معدن نیوز -فرارسیدن سال ۱۴۰۳ و تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت اتفاق مبارکی برای میهن اسلامی بود و این امید را در دل‌ها می‌پروراند که با نو شدن زمین و بهره‌مندی از ماه رحمت و مغفرت، سالی نیکو، پربرکت، روشن و روبه‌جلو پیش رو داشته باشیم و با مشارکت، همکاری و همدلی مردم و مسئولان و تداوم تولید و جهش و رونق آن، شاهد شکوفایی اقتصاد در زندگی فردفرد ایرانیان باشیم.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای توسعه نیاز به همدلی دارد

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: یک اکوسیستم اقتصادی مانند شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای رشد و توسعه نیاز به همدلی و درک صحیح ذی نفعان از شرایط حاکم بر آن دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد؛

مردم، اتحاد، امید

پایگاه خبری معدن نیوز - امیر خرمی‌شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در یادداشتی، به تشریح رویکردهای محوری این شرکت در سال جدید، با توجه به شعار سال و بیانات نوروزی مقام معظم رهبری پرداخت.

دستاوردهای فولاد مبارکه در سالی که گذشت

پایگاه خبری معدن نیوز -فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲، همچنان با درخشش در عرصه تولید و کارآفرینی، خلق علم و ثروت و ارتقای جایگاه و منزلت ایران در صنعت و اقتصاد، با تأمین منافع ملی کشور و جلب رضایت مشتریان، گام‌های بلندی برای عزتمندی ایران اسلامی برداشت و جلوه زرینی از اراده عظیم ملت ایران برای مقابله با تحریم‌ها و تهدیدها و رشد، شکوفایی و تعالی ایران و ایرانیان آشکار ساخت.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان:

زمزم ۳، زمزمه بهار است

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان گفت: ابرپروژه زمزم ۳ با استفاده از توان و پتانسیل سرمایه انسانی متخصص و جوان و مجرب داخلی و بومی و بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی به ثمر نشسته است و افزایش روزافزون تولید، سازگاری با محیط زیست و استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا را در شرایط سخت فشارهای تحریم‌های ظالمانه به رخ دشمنان می‌کشد.

تولید تختال گرید ۳۱۶ دستاوردی غرورانگیز و چشمگیر

پایگاه خبری معدن نیوز -تولید تختال فولاد آستنیتی گرید ۳۱۶ در شرایط تحریم، تنها در سایه همت و اراده و عزم کارکنان و کارگران فولاد مبارکه برای تعالی ایران اسلامی و ارتقای منزلت و جایگاه صنعت و تولید ایران در داخل و خارج کشور میسر است و به‌یقین چشم‌انداز روشنی از خلق آینده بهتر در حوزه صنعت و اقتصاد، پیش روی صنعت فولاد کشور قرار خواهد داد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور:

رویکرد نظام مالیاتی تقدیر از مودیان خوش‌حساب همچون فولاد هرمزگان است

پایگاه خبری معدن نیوز -رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تقدیر از مودیان مالیاتی نمونه همچون فولاد هرمزگان باعث ترویج فرهنگ پرداخت مالیات در کشور می‌شود و این مالیات‌دهندگان همواره عملکرد مالی موفق‌تری دارند.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد:

رعایت حقوق مصرف‌کننده، عامل موفقیت و پایداری در بازار

پایگاه خبری معدن نیوز -مهدی شکری‌زاده، مدیر بازاریابی و فروش شرکت فولاد هرمزگان در یادداشتی چنین گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین ارزش‌های سازمانی شرکت‌های موفق در بازارهای رقابتی، موضوع مشتری‌مداری است و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای سازمان‌های مشتری‌مدار یکی از موضوعات اساسی محیط کسب‌وکار آن‌ها محسوب می‌شود. با توجه به اهمیت و جایگاه مشتری، شرکت‌های تولیدکننده به این باور رسیده‌اند که با رعایت ضوابط لازم برای حقوق مصرف‌کنندگان، باعث اعتمادسازی و جذب مشتریان بیشتر برای کالاهای خود می‌شوند.

حرکت به سمت توسعه؛ با تولید محصولات موردنیاز در فولاد مبارکه

پایگاه خبری معدن نیوز -دست‌یابی به تولید محصولات پوشش‌داری چون ورق گالوانیزه، ورق رنگی و ورق قلع اندود، نشان‌دهنده گذر از راهی دشوار، سنگین و مسئولیتی خطیر برای تأمین نیاز بازار و تولید محصولاتی اساسی است که نقش انکارناپذیری در موفقیت‌های صنعتی شرکت فولاد مبارکه داشته است، راهی پرافتخار که در سایه دانش، تخصص، دلسوزی و خودباوری جهادگران فولاد مبارکه تحقق یافت.

رونمایی از دو محصول ارزش‌افزا در راستای صنعتی‌سازی ساختمان در ذوب آهن اصفهان

پایگاه خبری معدن نیوز -در نشست خبری شرکت ذوب آهن اصفهان بر اساس برنامه تحولی این شرکت از دو محصول ارزش افزا در راستای صنعتی‌سازی ساختمان و کمک به تسریع در طرح نهضت ملی مسکن شامل؛ H۲۶ و H۲۸ رونمایی شد.

معاون مالی و سرمایه انسانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

آموزش، رکن افزایش بهره‌وری و ارتقاء رقابت‌پذیری است

پایگاه خبری معدن نیوز -معاون مالی و سرمایه انسانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: از عوامل موثر در تحقق اهداف و برنامه‌های هر سازمان، سرمایه انسانی توسعه یافته و توانمند است. با توجه به اینکه ماموریت اصلی بخش‌های معدن و صنایع معدنی در کشور تولید و سودآوری می‌باشد، لذا در راستای رسیدن به این هدف مهم، توجه ویژه به افزایش بهره‌وری شغلی بسیار حائز اهمیت است. یکی از موارد بسیار مهم در این مورد وجود نیروی انسانی توانمند و متخصص است که بخش قابل توجه‌ آن از طریق مدیریت آموزش و نگاه ریشه‌ای به بحث آموزش تحقق می یابد.

اقتصاد ایران چالش‌های حال و آینده

پایگاه خبری معدن نیوز -ایران به لحاظ تاریخی در دو سده اخیر به ناکارآمدی دستگاه حاکمه دوران قاجار و پهلوی و سومدیریت شدید و سیاست‌های غلط و وابستگی و وادادگی و … در دوره قاجار و سپس بدتر از آن در دوره پهلوی مبتلا گردید که باعث شد تا ایران نتواند همگام با روند توسعه جهان خود را بازیابی نماید و در مسیر پیشرفت قرار دهد.

حبس منابع، معدنی و انسانی!

پایگاه خبری معدن نیوز -اگر چه ضعف نیروی انسانی متخصص متناسب با دانش روز نه تنها در حوزه معدن و اکتشاف بلکه در همه حوزه های صنعتی،IT و سایر حوزه ها به دلایل مختلف وجود دارد؛ اما واگذاری محدوده های معدنی به شرکت های خارجی به بهانه کمبود نیروی انسانی متخصص، در حالی که تقاضای داخلی از سوی متخصصین داخلی همچنان قوت دارد خود مقوله ای عجیب و یک بی انصافی محض در حق این بخش است که اتفاقا طی سال های اخیر با رشد قابل ملاحظه ای روبرو بوده است.

هوش مصنوعی، فرصت یا تهدید

پایگاه خبری معدن نیوز -در هزاره سوم میلادی، شاهد ظهور تکنولوژی‌های جدید و رشد خیره ‌ننده علم و فناوری هستیم. اگرچه بسیاری از فناوری‌های نوین، بر پایه مدل‌ها و روش‌های قدیمی‌تر، بازیابی و مدرن شده‌اند، اما مهم‌ترین خصیصه دهه حاضر نسبت به اواخر قرن بیستم و حتی اوایل قرن۲۱، اوج‌گیری و تبلور نبوغ بیش از پیش بشر در ثبت اختراعات بر پایه علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات است. اختراع اینترنت را می‌توان سرآغازی برای این رشد دانست. ارتقا روزافزون تکنولوژی ارتباطات اعم از رایانه و اینترنت، تلفن همراه، ماهواره‌های ارتباطی پیشرفته در کنار رشد سایر حوزه‌های مهندسی و فنی، نوید تحولات شگرف در جهان جدید را می‌دهد.

مدیرعامل هیمکو مطرح کرد:

بهبود فعالیت‌های ریلی با توسعه پایانه‌داری در کشور

پایگاه خبری معدن نیوز -محور اصلی فعالیت شرکت همراه (جاده، ریل، دریا،) احداث پایانه مکانیزه ریلی در غرب بندر شهید رجایی است که تکلیف اصلی ما توسعه پایانه‌های مکانیزه ریلی مرتبط با صنعت معدن و فلزات است.

حفظ منافع سهامداران و توسعه کشور، اهداف اصلی "ومعادن" در پروژه‌های پیشران

پایگاه خبری معدن نیوز -هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در حال حاضر اجرای ۷ پروژه از پروژه‌های پیشران کشور را در دست داشته که هرکدام از این‌ها با چالش‌های متعددی مواجه بوده و هستند تا جایی که روند اجرای این پروژه‌ها را با تأخیر مواجه ساخته، اما به گفته معاون برنامه‌ریزی هلدینگ، با توجه به تمرکزی که در پیشبرد آن‌ها انجام‌شده و با پیگیری‌های صورت گرفته، تقریباً در حال حاضر هیچ­کدام از پروژه‌های پیشران با چالش جدی مواجه نیستند.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد