آلومینیوم و مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد:

سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای مس

سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای مس
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در محل استانداری کرمان با محمدمهدی فداکار دیدار کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در محل استانداری کرمان با محمدمهدی فداکار دیدار کرد. 

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این دیدار گفت: همه تلاش ما بر تحقق شعار سال است و باید رشد تولید را حفظ کنیم و از حداکثر ظرفیت‌های در اختیارمان استفاده شود تا کارهای زیادی در حوزه توسعه زیرساخت ها، نوسازی خطوط و پشتیبانی از تولید باید انجام دهیم.

حسین مدرس خیابانی افزود: سرعت بخشیدن به طرح های توسعه ای، محور دوم فعالیت ماست و مجموعه ذخایر و ظرفیت های مس در کشور بی بدیل هستند و انتظارات زیادی از این صنعت وجود دارد.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کرده اند، معادن می تواند جایگزین نفت شود، لذا همه انتظار دارند که ظرفیت های معادن مس افزایش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بیان کرد: دغدغه هایی که مدیران استان کرمان دارند به‌حق است و بی ثباتی مدیریت در مجموعه شرکت مس به توسعه ضربه می زند لذا باید مس را از حواشی جدا و با پیشرفت و سرعت بخشیدن به طرح های توسعه ای به تولید کمک کنیم.

وی با بیان اینکه مس باید در توسعه خود، محیط پیرامون و کشور مثمر باشد گفت: این شرکت اینک بیش از ۳۰ هزار نفر پرسنل دارد و بیش از ۴۲ میلیون نفر از مردم سهامدار شرکت مس هستند.

مدرس خیابانی ادامه داد: موافق هستیم اگر گردش های مالی قرار است اتفاق بیفتد در محدوده شرکت ها و مجموعه های مس باشد که باید با بانک ها برای ایجاد مدل آن صحبت کنیم.

وی تاکید کرد: ایفای مسئولیت های اجتماعی حتما یکی از وظایف ماست و تکمیل طرح های ورزشی و ساخت ورزشگاه ها باید در دستور کار باشد تا از افزایش هزینه ها جلوگیری شود تا به سراغ پروژه های جدید برویم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: برای خرید کالاها اگر شرایط خرید محصولی برابر باشد حتما باید خریدها از داخل استان کرمان صورت گیرد و دستورات لازم را در این زمینه صادر می کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد