رویدادها و گزارش های ویژه

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران با وزیر نیرو دیدار کرد

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران با وزیر نیرو دیدار کرد
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت آلومینای ایران و مجری پروژه‌های نیروگاهی این شرکت با وزیر نیرو و ریاست سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر دیدار داشتند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت آلومینای ایران و مجری پروژه‌های نیروگاهی این شرکت با وزیر نیرو و ریاست سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر دیدار داشتند.

در راستای ماده ۴ قانون مانع زدایی از صنعت برق، جلسه مشترکی با حضور علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو، محمود کمانی، ریاست سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر، عبداله شه‌بخش، مدیرعامل شرکت آلومینای ایران به همراه نادعلی، مجری پروژه‌های نیروگاهی این شرکت در دفتر وزیر نیرو تشکیل شد.

در ابتدای این نشست شه بخش مدیرعامل شرکت آلومینای ایران توضیحاتی در خصوص فرآیند کار و تولیدات این شرکت ارائه کرد.

وی گزارشی از فعالیت ها و اهداف استراتژیک شرکت ارائه کرد. همچنین  گزارشی از مراحل پیشرفت نیروگاه 30 مگاوات خورشیدی و 180 مگاوات حرارتی تولید همزمان برق و بخار و طرح مطالعاتی نیروگاه بادی توسط مجری پروژه های نیروگاهی آلومینا به حاضرین در نشست ارائه شد.

وزیر نیرو نیز در ادامه ضمن حمایت از اجرای پروژه های نیروگاهی در شرکت آلومینای ایران دستور بررسی، پیگیری و رفع موانع پیش رو در عملیات اجرایی نیروگاهها و همچنین موارد و مشکلات موجود در حوزه انرژی برق صادر کرد.

محرابیان پیگیری و درخواست وزارت نیرو از سازمان خصوصی سازی جهت تسریع  صدور مجوزهای لازم و آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ها را مورد تاکید ویژه قرار داد.

وی همچنین دستور بررسی درخواست شرکت آلومینا و مساعدت لازم جهت تغییر تعرفه برق مصرفی آلومینا را صادر و موافقت خود را با افزایش دیماند آلومینا  با توجه به در مدار قرار گرفتن پروژه های توسعه ای این شرکت از ۲۰ به ۲۷ مگاوات اعلام کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد