سایر عناصر و مواد

سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر عنوان کرد:

ثبت رکورد استخراج، تولید و فروش مجتمع نفلین در آبان ۱۴۰۲

ثبت رکورد استخراج، تولید و فروش مجتمع نفلین در آبان ۱۴۰۲
پایگاه خبری معدن نیوز -سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر از رشد قابل‌توجه عملکرد این مجتمع در بخش‌های استخراج، فرآوری، تولید و همچنین فروش در آبان ماه امسال خبر داد و گفت: در بخش تولید نسبت به ۲۴ ماه گذشته، ۱۰۴ درصد افزایش را به ثبت رسانده‌ایم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر از رشد قابل‌توجه عملکرد این مجتمع در بخش‌های استخراج، فرآوری، تولید و همچنین فروش در آبان ماه امسال خبر داد و گفت: در بخش تولید نسبت به ۲۴ ماه گذشته، ۱۰۴ درصد افزایش را به ثبت رسانده‌ایم.

شهداد اسدی بیان کرد: در آبان ماه سال جاری، متوسط تولید را در مجتمع نفلین سینیت کلیبر به ۹۰۰ تن رساندیم که نسبت به ۲۴ ماه گذشته، بیانگر رشد ۱۰۴ درصدی است.

وی افزود: در عملکرد اجرایی مجتمع طی هشت ماهه سال جاری، حدود هشت هزار تن استخراج و حمل ماده معدنی در نفلین سینیت کلیبر به ثبت رسیده که سه هزار و ۳۵۰ تن آن مربوط به آبان ماه بوده است.

سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر با بیان اینکه در تولید نیز نسبت به ماه‌های قبل رشد قابل‌توجهی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: تولید کنسانتره مجتمع طی آبان ماه، به حدود ۹۰۰ تن رسیده است.

وی تاکید کرد: ادامه روند کنونی در مسیر تولید، می‌تواند منجر به ثبت رکورد جدید سالانه مجتمع تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ شود.

سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر در پایان خاطرنشان کرد: در آبان ماه امسال علاوه بر بخش‌های استخراج و تولید، آمار فروش مجتمع نیز به رقم جدید و قابل‌توجهی نسبت به هفت ماه گذشته رسیده و بیش از ۸۵۵ تن فروش کنسانتره در آبان ماه سال جاری ثبت شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد