بورس کالا

سیمان صدرنشین معاملات بورس کالا در روز گذشته

سیمان صدرنشین معاملات بورس کالا در روز گذشته
پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان معامله یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۹۲۳ تن انواع کالا و محصول بودند. همچون روال هر هفته سیمان صدرنشین معاملات امروز بود و یک میلیون و ۵۷ هزار و ۵۸ تن سیمان در تالار سیمان مورد معامله قرار گرفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان معامله یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۹۲۳ تن انواع کالا و محصول بودند. همچون روال هر هفته سیمان صدرنشین معاملات امروز بود و یک میلیون و ۵۷ هزار و ۵۸ تن سیمان در تالار سیمان مورد معامله قرار گرفت.

تالار محصولات صنعتی و معدنی در این روز میزبان معامله ۵ هزار و ۶۰۰ تن اکسید آلومینیوم، ۵ هزار و ۲۷۵ تن شمش آلومینیوم، یک هزار و ۷۰۰ تن مس کم عیار، یک هزار و ۵۹۰ تن شمش روی، ۷۰۰ تن هیدروکسید آلومینیوم و ۹۰ تن میلگرد کلاف بود.

تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی شاهد معامله ۶ هزار و ۴۵۳ تن مواد پلیمری، یک هزار و ۶ تن اسلاک واکس، ۶۲۸ تن مواد شیمیایی، ۵۲۹ تن پارافین واکس، ۴۳۰ تن آرگون و ۱۰۰ تن قیر بود.

تالار صادراتی معامله ۲۵ هزار و ۴۲۰ تن قیر و ۳۵ هزار تن شمش بلوم را تجربه کرد.

۲۵ دستگاه کامیون کشنده فاو نیز در تالار خودرو فروخته شد.

تالار حراج باز نیز میزبان دادوستد ۳ هزار و ۷۰۰ تن مس کاتد، ۳ هزار تن سولفات سدیم، ۲۰۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها بود.

در بازار فرعی هم ۹۱۰ تن تیشو معامله شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد