سیمان و مصالح

افزایش بیش از ۱۰ درصدی تولید سیمان

افزایش بیش از ۱۰ درصدی تولید سیمان
پایگاه خبری معدن نیوز -رئیس هیات مدیره انجمن سیمان از افزایش بیش از ۱۰ درصدی تولید سیمان در ۴ ماه نخست امسال درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: اکنون باتوجه به میزان عرضه هیچ گونه التهابی در بازار وجود ندارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -رئیس هیات مدیره انجمن سیمان از افزایش بیش از ۱۰ درصدی تولید سیمان در ۴ ماه نخست امسال درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: اکنون باتوجه به میزان عرضه هیچ گونه التهابی در بازار وجود ندارد.

حمید فرمانی افزود: براساس آمار قطعی کارخانه‌های تولیدی، میزان تولید در ۴ ماه نخست امسال ۲۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تن بوده است که درمقایسه با سال گذشته ۱۰ و هفت دهم درصد افزایش تولید داشته ایم.


وی گفت: در ۴ ماه ابتدایی امسال ۲۷ میلیون و ۲۴۰ هزارتن «کلینکر» نیز تولید شده که درمقایسه با ۴ ماه نخست سال گذشته تولید این محصول ۵ درصد رشد داشته است.


فرمانی افزود: صادرات کلینکر تا پایان تیر امسال، ۲ میلیون و ۸۸۰ هزارتن بوده که درمقایسه با پارسال ۱۶ درصد کاهش داشته است.


رئیس هیات مدیره انجمن سیمان همچنین گفت: صادرات سیمان در ۴ ماه نخست سال نیز به یک میلیون و ۷۰۰ هزارتن رسیده که درمقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۲ درصد رشد داشته است.


وی درباره وضع تحویل داخلی سیمان نیز افزود: امسال میزان تحویل ۲۳ میلیون و ۵۶۰ هزار تن بوده که این عدد نشان دهنده ۱۱ و نیم درصد افزایش است.


فرمانی گفت: میزان موجودی کلینکر ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن بوده که درمقایسه با سال گذشته ۴درصد کاهش داشته و این رقم نشان می‌دهد مصرف، افزایش یافته است.


وی با تاکید بر اینکه بازار سیمان با ثبات و آرامش روبه رو است، افزود: درحال حاضر میزان عرضه درمقایسه با تقاضا افزایش دارد و هیچ گونه التهاب قیمتی در بازار وجود ندارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
نمایشگاه معدن رستاک پادویژن
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد