برگزاری دوره تخصصی کاربرد هوش مصنوعی در صنایع معدنی

پایگاه خبری معدن نیوز -دوره آموزش آشنایی با فناوری هوش مصنوعی و تحول دیحیتال در مدیریت کلان صنایع معدنی با حضور مدیران و رؤسای شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان در تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو:

لزوم افزایش سازوکارهای کنترلی در گل‌گهر برای رسیدن به کارایی مطلوب

پایگاه خبری معدن نیوز -جلسه کارگروه کنترل مدیریت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو، مسئولان ارشد این سازمان و اعضای هیات مدیره شرکت گل‌گهر برگزار و عملکرد و برنامه های توسعه‌ای آن بررسی شد.

درخشش منطقه تفتان در صنعت ایران

پایگاه خبری معدن نیوز -دوشنبه یکم مرداد ماه ۱۴۰۳ کارخانه استحصال طلای تفتان واقع در استان سیستان و بلوچستان، رسما باحضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

ویژگی‌های لازم برای وزیر جدید صنعت معدن و تجارت

پایگاه خبری معدن نیوز -روح‌اله غضنفری کارشناس ارشد وزارت صمت طی یادداشتی ویژگی‌های لازم برای وزیر صمت را عنوان کرد

درراستای هم افزایی؛

جلسه هم‌اندیشی مدیر روابط عمومی صبانور و ایمیدرو برگزار شد

پایگاه خبری معدن نیوز -در راستای هم افزایی در اجرای برنامه‌ها جلسه هم اندیشی مدیر و مسئولان روابط عمومی صبانور و شرکت های تابعه با مدیر روابط عمومی ایمیدرو برگزار گردید.

تصویب طرح جامع منطقه ویژه لامرد در هیات دولت

پایگاه خبری معدن نیوز -طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد به عنوان مهمترین سند چشم‌انداز توسعه منطقه، به تصویب هیات وزیران رسید.

ثبت نام آموزش رایگان کاروری دستگاه حفاری معادن

پایگاه خبری معدن نیوز - سازمان ایمیدرو در راستای تحقق نقشه راه معدن و توسعه آموزش های مهارتی تکنسین معدن، در نظر دارد با همکاری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، دوره آموزشی کارور دستگاه حفاری در معادن ویژه آقایان را به صورت رایگان برگزار کند.

رییس گمرک خبر داد؛

رشد ۸ درصدی صادرات غیرنفتی

پایگاه خبری معدن نیوز --رییس کل گمرک ایران گفت: تجارت خارجی کشور در ۴ ماه نخست امسال بدون نفت به ۳۶ میلیارد دلار رسیده که سهم صادرات غیرنفتی ۱۷.۵ میلیارد دلار است.

تعطیلی هشت واحد تولید فولاد و سیمان استان مرکزی در پی گرمای هوا

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: هشت واحد تولید فولاد و سیمان در این استان به علت گرمای شدید و افزایش مصرف برق تعطیل شدند.

اضافه بار ناوگان معادن، چالش جدی برای جاده‌های زنجان

پایگاه خبری معدن نیوز -استان زنجان با دارا بودن معادن زیاد از معضل اضافه بار ناوگان حمل و نقل در جاده‌ها رنج می کشد که بی توجهی به آن مشکلات متعددی را به دنبال دارد.

سلیمان‌زاده به ذوب‌آهن پیوست

پایگاه خبری معدن نیوز -رامتین سلیمان‌زاده مدافع مس رفسنجان با قراردادی رسمی به عضویت ذوب‌آهن اصفهان درآمد.

آغاز بهره‌برداری از کارخانه استحصال طلا در تفتان

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز بهره برداری از کارخانه استحصال طلا در شهرستان تفتان خبر داد و گفت: زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شد.

افزایش تولید برق "چادرملو" با هدف کمک به کمبود برق کشور

پایگاه خبری معدن نیوز -به گفته‌ی مدیرعامل چادرملو، ظرفیت نیروگاه‌های در دست اجرا شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با هدف کمک به جهش تولید، به بیش از ۱۷۴۰ مگاوات می رسد.

جلسه مدرس‌خیابانی با نمایندگان کانون بازنشستگی شرکت مس برگزار شد

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه‌ای صمیمانه دغدغه‌ها و مشکلات نمایندگان کانون بازنشستگی شرکت مس را شنید و در رابطه با آنها دستورات لازم را صادر کرد.

طی چهار ماهه ابتدا ۱۴۰۳ صورت گرفت:

رشد ۳۹ درصدی تولید و رشد ۱۸درصدی فروش در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

پایگاه خبری معدن نیوز -شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در ۴ماهه اول سال‌جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۹ درصد رشد تولید و ۱۸ درصد رشد فروش داشت.

سرمایه‌گذاری‌های جدید شستا در جهت جهش تولید و ارتقای بهره‌وری

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی (شستا) از برنامه‌ریزی و اقدام برای سرمایه‌گذاری ۲۶ هزار میلیارد تومانی و اشتغالزایی این صندوق برای ۴۰۱۰ نفر در جهت جهش تولید و ارتقای بهره‌وری و صرفه‌جویی ارزی خبر داد.

فولاد سنگان، واحد نمونه صنعتی سال استان خراسان رضوی

پایگاه خبری معدن نیوز -شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برای هشتمین سال پیاپی به عنوان واحد نمونه صنعتی در سال ۱۴۰۳ انتخاب شد. در همایشی که به مناسبت بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن و با هدف تقدیر از شرکت ها و واحدهای برتر صنعتی برگزار شد از شرکت فولاد سنگان به عنوان شرکت برتر برای هشتمین سال پیاپی با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

دویست و سی‌ و دومین جلسه تولید میدکو برگزار شد

پایگاه خبری معدن نیوز -روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳، دویست و سی‌ و دومین جلسه تولید میدکو با حضور مدیرعامل این هلدینگ برگزار شد.

چه عاملی باعث افزایش واردات در چین می‌شود؟

پایگاه خبری معدن نیوز -واردات کالاهای عمده چین اغلب از منظر عملکرد و چشم‌انداز دومین اقتصاد بزرگ جهان در نظر گرفته می‌شود اما احتمالا هنگام ارزیابی محموله‌های نفت خام، گاز مایع طبیعی LNG، مس، سنگ آهن و زغال‌سنگ توسط بزرگترین واردکننده کالا در جهان، نگاه به روند قیمت‌ها بیش از آنچه که باید در نظر گرفته می‌شود.

گلزن‌ترین هافبک لیگ برتر به فولاد پیوست

پایگاه خبری معدن نیوز -کاپیتان ۸ گله فصل گذشته شمس آذر، شاگرد یحیی گل محمدی شد.

اولویت‌های کاری کمیسیون صنایع و معادن بررسی شد

پایگاه خبری معدن نیوز -سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی اولویت‌های کاری این کمیسیون در چهار سال پیش رو خبر داد.

وحدت حنانوف به سپاهان پیوست

پایگاه خبری معدن نیوز -مدافع و هافبک ملی‌پوش تاجیکستانی و عضو سابق تیم های فوتبال استقلال تاجیکستان و پرسپولیس پس از توافق با سپاهان اصفهان با قراردادی برای ۲ فصل به این تیم پیوست.

معاون استاندار کرمان:

کشور به وزارتخانه معدن نیاز دارد

پایگاه خبری معدن نیوز -معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: معادن کشور یتیم مانده‌اند و این درحالی است که کشور به وزارتخانه معدن نیاز دارد.

رئیس خانه معدن خراسان رضوی:

اقتصاد معدن یک اقتصاد امنیت ساز است

پایگاه خبری معدن نیوز -رئیس خانه معدن خراسان رضوی گفت: منطقه خواف در قالب طرح‌های بزرگ فرآوری و فولادی در سنگ آهن و تکمیل زنجیره تولید با ترکیبی از برادران اهل تشیع و تسنن به‌عنوان نمونه‌ای از اقتصاد امنیت ساز معدنی پیش روی دولت جدید است.

تمرین بدنسازی تیم فولاد خوزستان زیر نظر مربی ایتالیایی

پایگاه خبری معدن نیوز -بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر مربی ایتالیایی خود پشت سر گذاشتند.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
نمایشگاه معدن رستاک پادویژن
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد