رشد ۹ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته رشد کرد و شاخص کل با افزایش حدود ۹۰۰۰ واحد به دو میلیون و ۱۷۷ هزار واحد رسید.

ادامه روند نزولی در بازار سرمایه

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار بورس که از ابتدای هفته جاری روند کاهشی به خود گرفته بود، امروز هم مقدار کمی با افت همره شد و شاخص کل با کاهش ۳۱۶۹ واحد به رقم دو میلیون و ۱۶۹ هزار واحد رسید.

ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز نیز همانند دیروز منفی شد و شاخص کل با کاهش ۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد به رقم دو میلیون و ۱۱۷ هزار واحد رسید.

افت ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، ۳۰ تیرماه) با افت ۱۰ هزار و ۲۴۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۴۲۹واحد ایستاد.

رشد اندک بازار سرمایه

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز با مقداری افزایش مواجه شد و شاخص کل با رشد ۱۵۵۷ واحد به رقم دو میلیون و ۲۰۲ هزار واحد رسید.

شاخص بازار سرمایه افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس در اولین روز هفته ۹۰۹۷ واحد کاهش پیدا کرد و به دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد رسید.

بورس درجا زد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه پس از دو روز رشد چشمگیر، امروز با افت مواجه شد و شاخص کل با کاهش ۵۱۳۴ واحد به رقم دو میلیون و ۲۲۱ هزار واحد رسید.

بورس دوباره رشد کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه همانند روز گذشته امروز نیز رشد و شاخص کل با افزایش بیش از ۳۷ هزار واحد به رقم دو میلیون و۲۲۶ هزار واحد رسید.

افتتاح نیروگاه خورشیدی ۳۰ مگاواتی مجتمع مس شهربابک در هفته دولت

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از بهره‌برداری پروژه نیروگاه خورشیدی ۳۰ مگاواتی مجتمع مس شهربابک در ایام هفته دولت سال جاری خبر داد.

رشد ۱۵ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳) با ۱۵ هزار و ۳۴۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۴۳۵ واحد ایستاد.

رشد نسبی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -پس از افت قابل توجه بازار سرمایه در روز گذشته، امروز شاخص این بازار ۲۲۰۷ واحد رشد کرد و به دو میلیون و ۷۵ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه رشد کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -به دنبال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، امروز بازار بورس ۱۰ هزار ۸۹۲ واحد رشد کرد و شاخص کل به رقم دو میلیون و ۹۶ هزار و ۲۴ واحد رسید.

تداوم روند صعودی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در سومین روز هفته بیشترین رشد خود را طی دو هفته گذشته تجربه کرد و شاخص کل با افزایش ۱۴ هزار و ۱۲۷ واحد به رقم دو میلیون و ۶۵ هزار واحد رسید.

شاخص بورس صعود کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز شاخص بورس ۴۳۵۶ واحد افزایش یافت و به رقم دو میلیون و۵۲ هزار واحد رسید.

ادامه روند کاهشی در بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -روز سه‌شنبه بازار سرمایه در ادامه روند کاهشی خود ۸۹۷۶ واحد افت کرد و شاخص کل به رقم دو میلیون و ۳۶ هزار واحد رسید.

افت ۱۶ هزار واحدی در بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز شاخص کل بورس از ۱۶ هزار و ۵۷۴ واحد افت کرد و به دو میلیون و ۴۵ هزار واحد رسید.

افت ۱۴ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار بورس امروز بیش از ۱۴ هزار واحد افت کرد و شاخص کل به دو میلیون و ۶۱ هزار واحد رسید.

بورس افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه پس از دو روز افزایش، امروز و در آخرین روز کاری هفته ۵۸۰۴ واحد کاهش یافت و به رقم دو میلیون و ۷۵ هزار واحد رسید. البته برخی کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه‌هایی برای ساماندهی به وضعیت بورس ارایه کرده‌اند

افت ۲ هزار و ۹۲۴ واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز افت اندکی داشت، اما برخی نمادهای تاثیرگذار در ساعات پایانی معاملات از منفی به مثبت رسیدند. با این حال شاخص کل ۲۹۲۴ واحد کاهش یافت و در رقم دو میلیون و ۶۱ هزار واحد ایستاد.

بازار سرمایه افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه که در یک ماه گذشته فقط شش روز سبزرنگ شده امروز هم افت کرد و شاخص کل با کاهش ۱۸ هزار و ۵۴۶ واحد به رقم دو میلیون و ۶۳ هزار واحد رسید.

رشد شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه که روزهای گذشته به اخبار مثبت واکنش نشان داد امروز نیز با رشد ۸۱۵۳ واحد مواجه شد؛ اگرچه شاخص هم‌وزن افت کرد و فرابورس نیز به نوعی درجا زد.

رشد ۱۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بورس امروز چهارشنبه ۹ خرداد ماه با رشد شاخص به کار خود پایان داد.

رشد حدود ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس امروز بر خلاف روزهای گذشته روند صعودی به خود گرفت و در پایان معاملات با رشد ۱۱ هزار و ۷۱۷ واحدی در کانال دو میلیون و ۶۹ هزار و ۸۴۸ واحد قرار گرفت.

روند ادامه‌دار افت بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، هفتم خرداد) با کاهش ۲۲ هزار و ۵۰۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۶ هزار و ۵۵۷ واحد ایستاد.

افت ۱۷ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بازار سرمایه امروز (شنبه) ۱۶ هزار و ۹۶۸ واحد افت کرد و در کانال دو میلیون و ۹۷ هزار واحد قرار گرفت.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
نمایشگاه معدن رستاک پادویژن
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد