سایر

در راستای تجدید میثاق با رئیس جمهور ایران انجام شد؛

حضور جمعی از کارکنان و بسیجیان فولاد خوزستان مراسم تشییع شهدای خدمت

حضور جمعی از کارکنان و بسیجیان فولاد خوزستان مراسم تشییع شهدای خدمت
پایگاه خبری معدن نیوز -جمعی از کارکنان و بسیجیان گروه فولاد خوزستان، در راستای تجدید میثاق و وداع با شهید جمهور ایران در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان شرکت نمودند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -جمعی از کارکنان و بسیجیان گروه فولاد خوزستان، در راستای تجدید میثاق و وداع با شهید جمهور ایران در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان شرکت نمودند. 

مراسم یادشده با قرائت نماز به‌وسیله‌ی رهبر معظم انقلاب آغاز و از دانشگاه تهران تا میدان آزادی ادامه یافت. 

مهدی علیدادی فرمانده حوزه شهید بقایی گفت: حضور جمعی از کارکنان و بسیجیان شرکت با هدف تجدید میثاق با رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران و به نشانه‌ی قدردانی از حضور شهید آیت الله رئیسی در شرکت فولاد خوزستان انجام شد. 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضور در این مراسم، مصداق بارز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ارج نهادن به مقام والای آنان است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم با پیروی از شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید آیت الله رئیسی و همراهانش، در راستای اعتلای ایران اسلامی گام برداریم. 

گفتنی است، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۱۸ اسفندماه سال گذشته با حضور در شرکت فولاد خوزستان، پروژه بزرگ زمزم ۳ این شرکت را افتتاح نمود. همچنین این شهید بزرگوار در مراسم افتتاح کارخانه زمزم ۳ فرمود: کارکنان شرکت فولاد خوزستان، فعل توانستن را با شعار ما توانستیم صرف نمودند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
نمایشگاه معدن رستاک پادویژن
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد