ورزش بنگاه ها

مسابقات دوومیدانی ذوب آهن اصفهان برگزار شد

مسابقات دوومیدانی ذوب آهن اصفهان برگزار شد
پایگاه خبری معدن نیوز -ه مناسبت هفته کار و کارگر، مسابقات دو و میدانی، در دو رده سنی بالای ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال در سه ماده (۲۰۰ متر سرعت، ۸۰۰ متر نیمه استقامت و ۳۰۰۰ متر استقامت) با حضور ۱۹۰ ورزشکار از بخش های مختلف ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه توحید (باند هلی کوپتر) ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -به مناسبت هفته کار و کارگر، مسابقات دو و میدانی، در دو رده سنی بالای 40 سال و زیر 40 سال در سه ماده (200 متر سرعت، 800 متر نیمه استقامت و 3000 متر استقامت) با حضور 190 ورزشکار از بخش های مختلف ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه توحید (باند هلی کوپتر) 18 اردیبهشت ماه برگزار شد.

شهداد مرتجی سرپرست ورزش همگانی شرکت با اشاره به اینکه مسابقات دو و میدانی اولین دوره مسابقات شرکت است که در سال جدید به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: این مسابقات با استقبال بی نظیر تلاشگران شرکت انجام شد که نشان از توجه کارکنان به مقوله ورزش همگانی می باشد.

 وی با اشاره به اینکه مدیریت خدمات رفاهی و شهری برگزاری مطلوب ابن مسابقه را برنامه ریزی نموده بود، افزود: در سری مسابقاتی که از امسال قصد برگزاری َآن را داریم سعی شده اطلاع رسانی بهتر و همچنین خدمات شایسته ای به ورزشکاران و در ادامه هدایای نفیسی به نفرات برتر اختصاص یابد.

سرپرست ورزش همگانی شرکت با شاره به اینکه تا پایان اردیبهشت ماه مسابقات طناب کشی را نیز خواهیم داشت، تصریح کرد: گسترش و ترویج فرهنگ ورزش کردن هدف ما برای برپایی مسابقات است و امید است مورد استقبال هر چه بیشتر تلاشگران شرکت قرار بگیرد.

 وی یاد آور شد: در این راستا سعی شده تا با تجهیز باشگاه های بدنسازی سطح شرکت در وقت ناهار و استراحت پذیرای همکاران علاقمند به ورزش باشیم.

مرتجی با اشاره به اینکه با راه اندازی اتوماسیون ورزشی ساماندهی ورزشکاران بهتر خواهد شد، اظهار داشت: عزم جدی صورت گرفته تا پایگاه های ورزش صبحگاهی را در دو یا سه نقطه در شرکت راه اندازی کنیم تا هرچه بیشتر کارکنان شرایط ورزش کردن را داشته باشند.

شایان ذکر است در پایان این مسابقات در (ماده 200 متر زیر چهل سال): مهرشاد طاهری ، محمد صالحی و صادق حسن پور (بالای چهل): سال قائم عظیمی ، عبداله فردی و احسان مردامند به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند، در (ماده 800 متر):  امیر علی محمدی، علیرضا رجبی و رادمهر محمودیان و( بالای چهل سال): احمدرضا عابدی، اسداله عبادیان و امیر نعمت الهی و در (ماده 3000 هزار متر زیر چهل سال): سعید همتیان، رشید سلیمیان و مرتضی جانثاری، (بالای چهل سال)  نیز داوود شمس، سجاد یزدانی و مرتضی سلطانی به ترتیب در هر بخش مقام اول تا سوم را کسب کردند که در پایان مسابقه به این نفرات هدایای نفیسی اهدا شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
نمایشگاه معدن رستاک پادویژن
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد