روندصعودي شاخص‌رضايت مشتريان ايران خودرو از خدمات پس از فروش

روندصعودي شاخص‌رضايت مشتريان ايران خودرو از خدمات پس از فروش

خبرگزاري تخصصي معدن- روند صعودي شاخص‌هاي رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودرو در يك سال گذشته تداوم داشته است.

خبرگزاري تخصصي معدن- روند صعودي شاخص‌هاي رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودرو در يك سال گذشته تداوم داشته است.
به گزارش معدن نيوز ؛ شهريار سلطاني معاون شبکه خدمات پس از فروش ايساکو با اعلام اين خبر گفت:‌براساس آخرين نتايج اعلام شده توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، رضايت‌مندي مشتريان از خدمات نمايندگي‌هاي ايساكو در شش ماهه اول سال 90 نسبت به 6ماهه دوم 89 بيش از 15 امتياز و نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 امتياز رشد داشته است.
وي تاكيد كرد نتايج نشان مي­هد رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودرو در شاخص­هاي كيفيت كار انجام شده در نمايندگي­ها، تامين قطعات يدكي، مدت زمان تعميرات و هزينه هاي پرداختي توسط مشتريان، افزايش قابل توجهي داشته است.
سلطاني افزود كليه برنامه­هاي شركت ايساكو با محوريت رضايت مشتري با جديت در حال پيگيري و اجرا بوده و از مشتريان محصولات ايران خودرو درخواست نمود هر موردي در خصوص عدم پذيرش يا عدم رضايت از شبكه خدمات پس از فروش را از طريق شماره مركز تماس ايران خودرو 09644 به اين شركت اطلاع رساني نمايند.