مدير عامل سايپا يدک عنوان کرد:
توسعه خدمات پس از فروش سايپا يدک در بازارهاي صادراتي

خبرگزاري تخصصي معدن- شرکت سايپا يدک مي تواند در جهت تقويت و پشتيباني از ظرفيت هاي توليد و فروش گروه سايپا و همچنين ظرفيت هاي ارائه خدمات پس از فروش مناسب در بازار هاي صادراتي بسيار تاثير گذار باشد.
خبرگزاري تخصصي معدن- شرکت سايپا يدک مي تواند در جهت تقويت و پشتيباني از ظرفيت هاي توليد و فروش گروه سايپا و همچنين ظرفيت هاي ارائه خدمات پس از فروش مناسب در بازار هاي صادراتي بسيار تاثير گذار باشد.
به گزارش معدن نيوز ؛ محمدحسن گرمان اظهار داشت: صادرات امکان استفاده از بازارهاي جهاني را براي رشد توليد داخلي و ايجاد ظرفيت هاي اشتغال زايي مهيا مي کند و بنگاههاي توليدي و خدماتي کشور مي توانند ازصرفه هاي اقتصادي حاصل از آن بهره مند شوند.
وي افزود: يکي از مهم ترين ابزارهاي استراتژي توسعه صادرات در بازارهاي جهاني ارائه خدمات پس از فروش مناسب مي باشد که باعث افزايش رغبت و انگيزه خريدهاي آتي مشتريان در بازارهاي جهاني و در نهايت فروش بيشتر مي شود.
مدير عامل شرکت سايپا يدک گفت: در بازار صادراتي با طيف وسيعي از مشتريان و رقبا روبرو هستيم که با مشتريان و رقباي داخلي تفاوت اساسي دارند، به همين دليل تحقيقات بازار ، انجام تبليغات موثر جهت آشنايي مشتريان با خدمات پس از فروش و همچنين قيمت مناسب قطعات يدکي ، دسترسي بهنگام به خدمات و قطعات، مي تواند در جذب بيشتري مشتري و توسعه بازار هاي صادراتي تاثير زيادي داشته باشد.
مهندس گرمان بيان کرد: ما بايد در طراحي بسته بندي هاي قطعات شاخص هاي مختلفي را در نظر بگيريم تا بتوانيم خدمات خود را به عنوان يک مزيت رقابتي و برگ برنده در رقابت با ساير رقبا در بازار هاي مختلف عرضه نماييم.
وي با اشاره به اين موضوع که صادرات گروه سايپا به واسطه اتخاذ سياست هاي صحيح درساليان اخير از روند رو به رشد خوبي برخوردار بوده است عنوان کرد: انتخاب گروه سايپا براي پنجمين بار به عنوان صادرکننده نمونه صنعت خودرو کشور ثمره يک استراتژي مدون و قوي است که با برنامه ريزي دقيق سياست هاي فروش و خدمات پس از فروش خود توانسته است موقعيت خودرا در بازارهاي صادراتي تثبيت نمايد و باعث ارتقاء نام و برند گروه سايپا گردد.
مدير عامل شرکت سايپا يدک گفت: توسعه فروش در بازارهاي جهاني مستلزم طراحي خدمات پس از فروش مناسب در اين حوزه مي باشد، لذا تلاش مي کنيم تا با برنامه ريزي مناسب در جهت توسعه فعاليت هاي خدمات پس از فروش در مقايسه با رقباي هم تراز در اين بازارها حضور داشته باشيم.
وي درادامه گفت: سايپا يدک با برنامه ريزي هاي جهشي به منظور رشد 400 درصدي در خصوص صادرات قطعات يدکي در مقايسه با مدت مشابه از رشد 410 درصدي بر خودار بوده است که تحقق اين امر مي تواند علاوه بر رضايت مشتريان به جهت دسترسي سريع به خدمات و همچنين قيمت مناسب قطعات يدکي ، شاخص هاي خدمات پس از فروش دراين بازار ها را ارتقاءدهد.
مهندس گرمان اظهار داشت: يکي ديگر از سياست هاي شرکت سايپايدک حضور در بازارهايي همانند غنا، افغانستان، ساحل عاج، بنين، توگو و ديگر بازارها است که محصولات سايپا به آن جا صادر نشده ولي با حضور خودروهايي مشابه محصولات توليدي گروه خودروسازي سايپا بستر مناسبي را جهت توسعه بازار قطعات يدکي ايجاد خواهد کرد.
مدير عامل سايپا يدک در پايان گفت: ارائه گارانتي قطعات بمنظور افزايش ضريب نفوذ و سهم بازار سايپا يدک از بازار قطعات ايجاد انبارهاي منطقه اي در جهت تسهيل دسترسي مشتريان با هدف کوتاه تر شدن زمان ارسال قطعات به بازارها با برند سايپا يدک ، طراحي بسته هاي خدمات نوين در راستاي همسان سازي فعاليت هاي خدمات پس از فروش با رقباي هم تراز در منطقه ، استقرار کارشناسان متخصص به منظور پشتيباني فني خودروهاي موجود در بازار، فروش اينترنتي قطعات با هدف دريافت آني سفارش و تائيد سفارش از مشتريان سايپا يدک از جمله فعاليت هايي است که با هدف ايجاد مزيت رقابتي براي گروه سايپا در بازارهاي صادراتي و نيز سهولت دسترسي مشتريان به قطعات و خدمات با برند سايپايدک در حوزه خدمات پس از فروش طراحي و برنامه ريزي شده است.