اعطای نشان ویژه روابط عمومی بحران به روابط عمومی فولاد خوزستان

تحریریه معدن نیوز
اعطای نشان ویژه روابط عمومی بحران به روابط عمومی فولاد خوزستان

در سمپوزیوم ملی «نقش و کارکردهای روابط‌عمومی راهبردی در بحران‌های جنگی» برگزارشده در تهران، لوح و تندیس مدیر روابط‌عمومی برتر به محمد جامعی مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان اهدا شد.

به گزارش معدن‌نیوز، در سمپوزیوم ملی «نقش و کارکردهای روابط‌عمومی راهبردی در بحران‌های جنگی» برگزارشده در تهران، لوح و تندیس مدیر روابط‌عمومی برتر به محمد جامعی مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان اهدا شد.

در سمپوزیوم و جشنواره تخصصی «نقش و کارکردهای روابط‌عمومی راهبردی در بحران‌های جنگی» که روز ۱۸ آذرماه ۱۴۰۴ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مدیریت بحران و اطلاع‌رسانی تقدیر به‌عمل آمد.

در این مراسم، نشان ویژه روابط‌عمومی بحران به‌ویژه در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه به روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان اعطا شد.

لوح و تندیس مدیر روابط‌عمومی برتر به محمد جامعی تعلق گرفت که حسن شهیتی، از کارشناسان این واحد، به نیابت از وی بر روی سن رفته و لوح و نشان را دریافت کرد.

در آغاز آیین، پیام مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، به این دوره از سمپوزیوم قرائت شد.

سپس محمد گلزاری، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، در سخنانی گفت: «پایداری در جنگ را خرده‌روایت‌هایی می‌سازد که وظیفه روابط‌عمومی‌هاست؛ روایت‌هایی که حقیقت را از دل بحران‌ها بیرون می‌آورند و بر ذهن جامعه می‌نشانند.»

گلزاری در ادامه افزود: «امروز دولت در تلاش است زیرساخت‌های روابط‌عمومی‌ها را بازسازی و تقویت کند. بررسی ساختارهای روابط‌عمومی در سالیان گذشته نشان داده که انجمن‌های تخصصی باید فعال‌تر وارد میدان شوند و در کنار دولت، مسیر حرفه‌ای‌سازی روابط‌عمومی را پیش ببرند.»

وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه عنوان کرد: «پس از جنگ ۱۲ روزه، نبردها تنها تسخیر سرزمین‌ها نیستند؛ هر روایت، بیانیه یا اطلاع‌رسانی که از سوی روابط‌عمومی دولت‌ها منتشر می‌شود، نقش مهمی در تفسیر و شکل‌دهی افکار عمومی دارد. رژیم صهیونیستی پس از ۷ اکتبر تلاش کرده است جنایات خود را مشروع جلوه دهد، در حالی که قدرت روایتگری و اطلاع‌رسانی صادقانه می‌تواند چهره واقعی جنگ‌ها را آشکار کند.»