سیمان و مصالح

جهش عالی کشور در صنعت بتن

جهش عالی کشور در صنعت بتن
پایگاه خبری معدن نیوز -عضو هیات مدیره انجمن بتن گفت: در سال‌های اخیر در بخش دانش فنی تولید و طراحی بتن جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و جهش خوبی در این حوزه داشتیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -عضو هیات مدیره انجمن بتن گفت: در سال‌های اخیر در بخش دانش فنی تولید و طراحی بتن جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و جهش خوبی در این حوزه داشتیم.

جاوید خطیبی بازرس و عضو هیات مدیره انجمن بتن اظهار کرد: در سال‌های اخیر در بخش دانش فنی تولید، طراحی و مصرف بتن جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و جهش عالی در این حوزه داشتیم.

وی افزود: دانش فنی تولید بتن در کشورمان خوب است و مصالح نیز به اندازه کافی موجود است. به عنوان مثال بتن خودتراکم ۱۰ سال است که به بازار بتن آمده و کشورمان جزو تولیدکنندگان این بتن است. در صنعت بتن عقب نیستیم. نقص ما در این حوزه فقط عدم مدیریت و نظام‌مند بودن نیروی انسانی در این حوزه است.

خطیبی گفت: باید همه اجزای حوزه تولید بتن در کشور، اعم از تکنسین‌ها تقویت شوند تا طی ۳ سال آینده نمره مادر این حوزه به عدد ۱۹ برسد.

عضو هیات مدیره انجمن بتن گفت: تعداد زیادی از مقاله‌هایی که در حوزه بتن در دنیا به چاپ می رسد مربوط به ایرانی‌ها است. متاسفانه ضعف ما در حوزه اجرای بتن، استفاده غیر فنی و نادرست بتن در ساختمان‌های در حال ساخت است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد