گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس مطرح کرد:

مفهوم تامین مالی و روش‌های آن

مفهوم تامین مالی و روش‌های آن
پایگاه خبری معدن نیوز -احسان دشتیانه مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس در حاشیه کنفرانس تامین مالی استیل پرایس در گفت‌و‌گو با معدن نیوز در خصوص مفهوم تامین مالی، انواع روش‌ها و همچنین پروژه‌های توسعه‌ای صبا فولاد صحبت کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -احسان دشتیانه مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس در حاشیه کنفرانس تامین مالی استیل پرایس در گفت‌و‌گو با معدن نیوز در خصوص مفهوم تامین مالی، انواع روش‌ها و همچنین پروژه‌های توسعه‌ای صبا فولاد صحبت کرد.

وی در ابتدا با عنوان اینکه مفهوم تامین مالی به معنی تامین مالی از بیرون است، عنوان کرد: در تامین مالی توسعه از سرمایه‌های خارجی انجام می شود که می‌تواند از محل صادرات خود شرکت و یا از طریق سرمایه گذاری های خارجی صورت گیرد.

دشتیانه در خصوص تامین سرمایه خارجی گفت: همچنان تعدادی کشور حاضر به سرمایه‌گذاری در ایران هستند که بنگاه‌های بزرگ و دولت می توانند از این کشورها برای سرمایه‌گذاری دعوت کنند.

مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس همچنین در خصوص پروژه‌های توسعه‌ای صبا فولاد بیان کرد: صبا فولاد فاز ۲ مگامدول ۱.۷ میلیون تنی است و افق ۱۴۱۰ نیز تولید ۳ میلیون تن محصول تخت در منطقه ویژه است.

در ادامه بیننده گفت‌و‌گوی تصویری معدن‌نیوز با  مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس باشید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد