گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل شرکت آرکا همایش پارس مطرح کرد:

رونمایی از محصولات دانش‌بنیان در ماینکس ۲۰۲۳

رونمایی از محصولات دانش‌بنیان در ماینکس ۲۰۲۳
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت آرکا همایش پارس در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن و صنایع معدنی از ۱۲ مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا ۱۴ مهرماه برپا است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت آرکا همایش پارس در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن و صنایع معدنی از ۱۲ مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا ۱۴ مهرماه برپا است. 

محمدرضا شینی‌مقدم گفت: ٢۵٠ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند که اغلب از شرکت‌های بزرگ معدنی هستند از این تعداد ۲٠ شرکت خارجی از کشورهای چین، روسیه، آلمان، و لهستان هستند.

وی افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

مقدم با اشاره به پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در ماینکس ۲۰۲۳، عنوان کرد: بخش شرکت‌های دانش‌بنیان یکی دیگر از بخش‌های نمایشگاه است. یکی از اهداف ما در این نمایشگاه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های معدنی که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفای ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان برای معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌هایشان اختصاص داده شد.

 مجری ماینکس ۲۰۲۳ اضافه کرد: در طول برگزاری نمایشگاه برای نخستین‌بار از ماشین‌آلات و تجهیزاتی که بومی‌سازی شده است، رونمایی شده است.

مقدم در پایان گفت: افتتاح نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۳، روز ۱۲ مهرماه با حضور مقامات وزارت صمت و نماینده مجلس شورای اسلامی انجام شد و پیش‌بینی می‌شود سال آینده با توجه به رضایت غرفه‌داران شاهد رشد حضور شرکت‌ها در نمایشگاه باشیم. 

در ادامه بیننده گفت‌و‌گوی تصویری معدن‌نیوز با مدیرعامل شرکت آرکا همایش پارس باشید.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد