بازار سرمایه

مدیرعامل تاصیکو مطرح کرد:

نقش تامین مالی در بخش معدن و صنایع معدنی

نقش تامین مالی در بخش معدن و صنایع معدنی
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل تاصیکو در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز درباره نقش تامین مالی در بخش معدن و صنایع معدنی گفت: تامین مالی در این بخش عمدتا از طریق بانکی در حال انجام است. بانک‌ها تمایل دارند که بیشتر سرمایه در گردش به مجموعه بدهند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل تاصیکو در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز درباره نقش تامین مالی در بخش معدن و صنایع معدنی گفت: تامین مالی در این بخش عمدتا از طریق بانکی در حال انجام است. بانک‌ها تمایل دارند که بیشتر سرمایه در گردش به مجموعه بدهند.

امیرحسین نادری افزود: به نظر می‌رسد این شیوه باید تغییر کند و به سمت تامین مالی بلند‌مدت برود تا مجموعه‌ها بتوانند در حوزه توسعه هم سرمایه‌گذاری کنند.

وی گفت: تسهیلاتی که در کشور در این حوزه‌ها پرداخت می‌شود، میزان کمی است. از طرفی دیگر حوزه تامین مالی از بازار سرمایه هم با توجه به اقبالی که در حوزه بازار سرمایه وجود دارد، امکان دائمی برای شرکت‌ها نیست.

مدیرعامل تاصیکو اضافه کرد: امیدواریم با ثباتی که در حوزه بازار سرمایه به وجود ‌آید، بتوانیم تامین مالی خوبی از بازار سرمایه به مجموعه‌های معدنی ارائه شود.

وی عنوان کرد: بسیاری از توسعه‌هایی که در کشور بعد از شرایط تحریم شاهدیم عمدتا از شرایط بازار سرمایه استفاده کردند و موفق شدند توسعه خودشان را بدون نیاز بانکی پیش ببرند که این یک فرصت خوبی است. 

در ادامه بیننده گفت‌و‌گوی تصویری معدن‌نیوز با مدیرعامل تاصیکو باشید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد