اقتصاد و صنعت

سنگ تمام دولت برای تامین برق صنایع

سنگ تمام دولت برای تامین برق صنایع
پایگاه خبری معدن نیوز -عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا شاهد تفاهمنامه وزارت نیرو و وزارت صمت برای تامین برق صنایع به منظور تحقق شعار افزایش تولید هستیم که این هم‌افزایی به کاهش مشکلات صنایع ختم خواهد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا شاهد تفاهمنامه وزارت نیرو و وزارت صمت برای تامین برق صنایع به منظور تحقق شعار افزایش تولید هستیم که این هم‌افزایی به کاهش مشکلات صنایع ختم خواهد شد.

هادی بیگی‌نژاد با اشاره به مسئله مدیریت انرژی در فصل تابستان ادامه داد: به دلیل اهمال در ساخت نیروگاه و عدم مدیریت تقاضای برق در هشت سال گذشته با با ناترازی برق در تیر ماه و مرداد ماه دست و پنجه نرم می‌کنیم و باید برای مدیریت آن برنامه‌ داشته‌ باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح برنامه دولت برای مدیریت تامین برق در فصل تابستان گفت: برنامه دولت در بخش خانگی پرداخت پاداش صرفه‌جویی است و همچنین ۵۸۰ هزار مشترک صنعتی و صنفی صنعتی را نیز از برنامه مدیریت مصرف برق معاف کرده و برق آن‌ها را تامین می‌کند.

وی افزود: اخیرا شاهد تفاهمنامه وزارت نیرو و وزارت صمت برای تامین برق صنایع به منظور تحقق شعار افزایش تولید هستیم که این هم‌افزایی به کاهش مشکلات صنایع ختم خواهد شد و آثار سو ناترازی برق به حداقل می‌رسد.

بیگی‌نژاد تاکید کرد: دولت اکنون همه ظرفیت ممکن را برای کاهش مشکلات ناترازی برق به کار بسته و گزارش‌های وزارت نیرو به کمیسیون انرژی بیانگر آن است که برنامه دقیقی برای مدیریت تامین برق در دستور کار است.

این نماینده مجلس گفت: هماهنگی در راس امور برای پوشش ناترازی برق می‌تواند مشکلات بخش خصوصی در این حوزه را به حداقل برساند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد