سایر

بازدید مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری از فولاد سنگان

بازدید مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری از فولاد سنگان
پایگاه خبری معدن نیوز -به منظور هم افزایی و افزایش همکاری بین پارک علم و فناوری خراسان و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، مدیران اجرایی مراکز رشد و پردیس های پارک خراسان از کارخانجات شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان بازدید کردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -به منظور هم افزایی و افزایش همکاری بین پارک علم و فناوری خراسان و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، مدیران اجرایی مراکز رشد و پردیس های پارک خراسان از کارخانجات شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان بازدید کردند.

در این جلسه که با حضور معاون بهره برداری فولاد سنگان، سید علی شمسی نیا، معاون فناوری پارک، اسماعیلی و یوسف یوسفی، مدیر پردیس فناوری صنایع معدنی و جمعی از کارشناسان فولاد سنگان تشکیل شد، راه های افزایش شناخت و استفاده از ظرفیت ها مورد بررسی  قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، مدیر پردیس فناوری صنایع معدنی ضمن تشریح روند تشکیل پردیس، هدف از تاسیس آن را بیان و در ادامه شمسی نیا، معاون شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، ضمن استقبال از چنین جلساتی، ابراز امیدواری کرد که انشالله با شناخت کامل موضوعات و چالش های صنایع و ورود قدرتمند شرکت‌های دانش بنیان، حداقل در بخشی از فناوری ها دیگر احتیاجی به خارج از کشور نداشته باشیم.

اسماعیلی معاون فناوری پارک هم اظهار امیدواری کرد: حضور مدیران اجرایی پارک علم و فناوری خراسان در شرکت فولاد سنگان برای درک مشترک و شناخت نیازهاست و انشالله شرکت های مستقر در پارک  استان بتوانند بخشی از نیازهای فناورانه صنایع را مرتفع نمایند.

گفتنی است، پس از پایان جلسه بررسی و شناخت، بازدیدی از روند تولید در کارخانجات تولید کنسانتره و گندله سازی فولاد سنگان به عمل آمد و کارشناسان پارک علم و فناوری با روند تولید دراین مجموعه صنعتی آشنا شدند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد