فولاد و آهن

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز , به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز , به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران
پایگاه خبری معدن نیوز -محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز, طی پیامی, فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -  محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز,  طی پیامی,  فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و پرچم پر اهتزاز استقلال ملت راستین و سرفرازیست که برای دستیابی به آرمان های مقدس خود با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است و تعبیر بدیع و زیبای معمار کبیر انقلاب اسلامی که روز جمهوری اسلامی را از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما که باید زنده نگه داشته شود نامیدند، به خوبی نمایانگر عظمت و شوکت این روز حماسی است .

دوازدهمین روز بهار، مژده سرزمینی مستقل برای مردمانی شریف، نجیب و بزرگ است؛ مردمانی که در طوفان ها و صاعقه ها، دست در دست یکدیگر، تنها به استقلال وطن می اندیشند.

اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی که به برکت پایداری و پایمردی ملت ایران و تدبیر و درایت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در ادوار مختلف حاصل شده است، حقیقت انکار ناپذیری است که امروز بیش از هر زمان دیگری مورد اعتراف و اذعان دوست و دشمن واقع گردیده است.

اینجانب فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را به تمامی مردم سرفراز و سربلند ایران اسلامی و بویژه خانواده بزرگ فولاد غدیر نی ریز و حوزه صنعت فولاد کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم و عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که در این سال که با حسن تدبیر رهبر معظم انقلاب، به سال «رشد تولید و مهار تورم» مزین شده است، با کمک و حمایت مردم بزرگ ایران با غلبه بر مشکلات، گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم.                             
محسن مصطفی پور                        
مدیرعامل فولاد غدیر نی ریز


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد