سنگ آهن و ذغال سنگ

مدیرعامل زغال‌سنگ البرز مرکزی خبر داد؛

با افزایش تولید، کیفیت و فروش به یکی از رسالت‌های مهم شرکت دست یافتیم

با افزایش تولید، کیفیت و فروش به یکی از رسالت‌های مهم شرکت دست یافتیم
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر عامل شرکت زغال سنگ البرز مرکزی از ثبت رکورد تولید و ارسال کنسانتره زغالسنگ کک شو در شرکت زغال سنگ البرز مرکزی در کنار بهبود کیفیت، فروش و شاخص رضایت مشتریان این شرکت خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - مدیر عامل شرکت زغال سنگ البرز مرکزی از ثبت رکورد تولید و ارسال کنسانتره زغالسنگ کک شو در شرکت زغال سنگ البرز مرکزی در کنار بهبود کیفیت، فروش و شاخص رضایت مشتریان این شرکت خبر داد.
 نوید نیکو مدیرعامل این شرکت، با بیان این که تولید شرکت در یک سال گذشته به ۱۱۴ هزار و ۵۳ تن رسید و همزمان ارسال به حجم قابل توجه ۱۱۴ هزار و ۱۳۷ تن رسید، عنوان کرد: این حجم از تولید و ارسال زغال‌سنگ در سال‌های گذشته بی سابقه بوده است.

مدیرعامل زغال‌سنگ البرز مرکزی با تاکید بر اینکه تولید باثبات و رو به جلو یکی از اهداف مهم در شرکت زغال سنگ البرز مرکزی است، تصریح کرد: با اشاره به نتایج کسب شده در سال ۱۴۰۱ و با افزایش تولید، کیفیت، فروش و بهبود شاخص برای رضایت مشتریان توانستیم یکی از رسالت های مهم در شرکت زغال سنگ البرز مرکزی را محقق کنیم.

نیکو با اشاره به اینکه با همت و همدلی مجموعه کارکنان شرکت زغال سنگ البرز مرکزی و مسئولین منطقه، علیرغم مشکلات موجود به این هدف رسیدیم، بیان کرد: امیدواریم در سال جدید با برنامه ریزی دقیق و آمادگی کامل و حمایت و یاری کلیه مسئولین کشور و منطقه نسبت به ثبت رکوردهای جدید و پویایی شرکت زغال سنگ البرز مرکزی و تحقق توسعه پایدار در منطقه و نیل به اهداف شرکت گام های موثرتری برداریم.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی در پایان توضیح داد: شرکت زغالسنگ البرز مرکزی توانست در سالی که گذشت با افزایش میزان تولید و فروش، جذب نیرو از طریق آزمون و ایجاد اشتغال‌زایی از طریق فعال‌سازی معادن کردآباد و فراهم آوردن مقدمات و بستر طرح های سرمایه گذاری در منطقه و مهندسی معکوس و طراحی، ساخت و نصب و راه اندازی برخی از دستگاه‌ها و لوازم مورد نیاز کارخانه زغالشویی با حداقل هزینه و استفاده از توان و تخصص کارشناسان و پرسنل شرکت، شعار سال ۱۴۰۱ را که تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بود، محقق کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد