فولاد و آهن

پیام تبریک مدیرعامل ذوب آهن اصفهان بمناسبت فرارسیدن عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان

پیام تبریک مدیرعامل ذوب آهن اصفهان بمناسبت فرارسیدن عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان
پایگاه خبری معدن نیوز -مهدی کوهی در پیامی سال نو را تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - مهدی کوهی در پیامی سال نو را تبریک گفت.

              همکاران گرامی           
    خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان
طبیعت در آستانه سال نو  شادابی و طراوت را به ارمغان می آورد. بی گمان روز های آغازین سال جدید و عیدنوروز  همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی، سالی  پر از برکت و نعمت را نوید می دهد.

در سالی که گذشت همکاران تلاشگر ذوب آهن اصفهان در عرصه تولید، تامین، توسعه، فروش و ... خوش درخشیدند. طراحی و تولید بیش از ۱۵ نوع محصول جدید،  تامین مستمر مواد اولیه، تملک معدن ققنوس، افزایش فروش و صادرات جز با برنامه های دانش محور و در سایه همدلی و تلاش یکایک همکاران عزیز میسر نبوده و از این پس نیز راه پیشرفت و درخشش نام ذوب آهن بر بلندای صنعت در گرو همدلی و تلاش دغدغه مند همکاران گرامی خواهد بود. همچنین فرزندان خانواده بزرگ ذوب آهن در سال گذشته  در عرصه های ، علمی، پژوهشی، فرهنگی ،ورزشی و هنری افتخارات بزرگی را به ارمغان آوردند که با سرفرازی به آنان  افتخار می کنیم و نیک می دانیم این نسل پرافتخار برای ذوب آهن عزیز و صنعت فولاد ، آینده روشنی را رقم خواهند زد.

اعتقاد راسخ دارم برنامه های تحولی ذوب آهن اصفهان در سال جدید که مقام معظم رهبری آن را سال "مهار تورم ، رشد تولید" نامگذاری کرده اند، با حضور شما همکاران تلاشگر به خوبی اجرا و اهداف شرکت محقق خواهد شد .

در آغاز سال جدید، با تجدید عهد و میثاق با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، یاد امام عظیم الشان و شهدای والامقام را گرامی می داریم. متاسفانه در سال گذشته جمعی از همکاران عزیز ما دعوت حق را لبیک گفتند که با خانواده های این عزیزان ابراز همدردی می نماییم و یاد و خاطره آنان را برای همیشه گرامی می داریم.

حلول سال جدید و  نوروز را حضور خانواده بزرگ و عزیز ذوب آهن اصفهان شادباش عرض نموده و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، سالی سرشار از شادکامی و کامیابی در ظل توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم ارواحنا  فدا را برای همگان آرزومندم.
مهدی کوهی
 مدیرعامل ذوب آهن اصفهان


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد