ورزش بنگاه ها

بازگشت علیزاده به تمرینات گل‌گهر

بازگشت علیزاده به تمرینات گل‌گهر
پایگاه خبری معدن نیوز -هافبک تیم فوتبال گل‌گهر چند هفته پس از مصدومیت شدید در انزلی، شرایط حضور در تمرینات تیم را پیدا کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -هافبک تیم فوتبال گل‌گهر چند هفته پس از مصدومیت شدید در انزلی، شرایط حضور در تمرینات تیم را پیدا کرد.

در دیدار هفته بیست و یکم بود که علی علیزاده در دقایق پایانی نیمه اول پس از برخورد شدیدی که با محمود مطلق‌زاده بازیکن ملوان داشت، بلافاصله دچار مصدومیت شدیدی شد و ضمن شکستگی دنده به ریه او هم آسیب وارد شد. علیزاده بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از دو روز استراحت از بیمارستان ترخیص شد. 

امیر قلعه‌نویی در سه دیدار بعدی تیمش مقابل پیکان، استقلال و نفت مسجد سلیمان نتوانست از علیزاده استفاده کند و این در حالی بود که تا پیش از مصدومیت، این هافبک دفاعی قلدر و جنگنده یکی از نفرات بدون جانشین سرمه‌ای پوشان سیرجانی بود.  

حالا انتشار تصاویری از آخرین تمرین گل‌گهر نشان می‌دهد علیزاده شرایط حضور در تمرینات را پیدا کرده است. 

سرمه‌ای پوشان سیرجانی که تنها یک بازی دیگر با امیر قلعه‌نویی در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند، باید روز جمعه در چارچوب دیدار معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف فولاد خوزستان بروند و البته بعید به نظر می‌رسد علیزاده با توجه به شدت مصدومیت شانسی برای حضور در این مسابقه داشته باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد