ورزش بنگاه ها

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر: قلعه‌نویی تا بازی فولاد روی نیمکت می‌ماند

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر: قلعه‌نویی تا بازی فولاد روی نیمکت می‌ماند
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: امیر قلعه نوعی سرمربی منتخب تیم ملی ایران روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ مقابل فولاد خوزستان روی نیمکت گل گهر می‌نشیند و پس از آن به ترکیب اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: امیر قلعه نوعی سرمربی منتخب تیم ملی ایران روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ مقابل فولاد خوزستان روی نیمکت گل گهر می‌نشیند و پس از آن به ترکیب اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.

محمد اسفندیار پور افزود: هنوز هیچ گزینه ای برای هدایت تیم فوتبال گل گهر سیرجان نداریم و این باشگاه در این زمینه با فردی وارد مذاکره نشده است.

وی اظهار داشت: گل‌گهر از مربیان با تجربه ای همچون سعید الهویی و مجتبی سرآسیایی روی نیمکت خود بهره می برد و تا این لحظه هیچ گزینه ای برای سرمربی گری تیم خود ندارد.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در ادامه به اسامی منتشر شده در فضای مجازی به عنوان گزینه های این تیم اشاره و تصریح کرد: تمامی این گزینه ها شایعه است و باشگاه گل گهر سیرجان برای هدایت این تیم تا این لحظه با هیچ فردی وارد مذاکره نشده است.

وی گفت: طرح این موارد فعلا به صلاح تیمی که روز جمعه با فولاد خوزستان بازی دارد، نیست؛ در واقع چرا باید تمرکز کادر فنی و بازیکنان را با این طرح موضوعات برهم بزنیم؟

تیم فوتبال گل گهر سیرجان روز جمعه ۱۱ فروردین ماه سال آینده در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف این تیم خوزستانی می رود.

ماحصل کارنامه گل گهر سیرجان تا اینجای کار با حضور قلعه نوعی کسب ۴۰ امتیاز از ۲۳ بازی بوده که این تیم را در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار داده است. سیرجانی ها در کورس قهرمانی با تیم های سپاهان اصفهان، استقلال و پرسپولیس تهران رقابت می کنند.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان، بالاخره فدراسیون فوتبال کشور روز شنبه هفته جاری، قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی کرد تا پرونده سکانداری نیمکت تیم ملی پیش از شروع جام ملت‌های آسیا بسته شود. قلعه نوعی سابقه پنج قهرمانی در لیگ برتر و حضور در نیمکت تیم ملی در سال ۸۵ را نیز دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد