اخبار استان ها

بهره‌برداری از معادنی که ۱۸ سال بلاتکلیف بود

بهره‌برداری از معادنی که ۱۸ سال بلاتکلیف بود
پایگاه خبری معدن نیوز -ئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری همدان با بیان اینکه شهرداری همدان بعد از ۱۸ سال موفق شده از معادن در اختیارش بهره‌برداری کند، گفت: شهرداری همدان توانست معادنی که ۱۸ سال بلاتکلیف مانده بود را مورد بهره‌برداری قرار دهد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -ئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری همدان با بیان اینکه شهرداری همدان بعد از ۱۸ سال موفق شده از معادن در اختیارش بهره‌برداری کند، گفت: شهرداری همدان توانست معادنی که ۱۸ سال بلاتکلیف مانده بود را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

حسین مردانی با اشاره به اینکه شرکت سیمان شهرداری همدان دارای هفت معدن و مقدار زیادی اراضی است که توانسته برای استخراج سیمان مجوز بگیرد، اظهار کرد: در این ۱۸ سال اقدامات زیادی انجام شده تا شرکت سیمان دایر شود که بنا به دلایل مختلف بلاتکلیف مانده بود.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته پیگیری های لازم را انجام داده و در نهایت به این نتیجه رساندیم که شروع کار در اراضی و معادن شهرداری واقع در روستای داق‌داق آباد صورت بگیرد و کارخانه تولید کاغذ از سنگ دایر شود، تصریح کرد: با چند شرکت دانش‌بنیان و شرکت‌هایی که قبلاً در حوزه تولید کاغذ از سنگ کار کرده بودند، رایزنی و تبادل اطلاعات شده است و با چند شرکت به جمع‌بندی رسیده‌ایم.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: از هفت معدن موجود یک معدن را با شرکت‌های دانش‌بنیان توافق کردیم با یک هکتار زمین تولید کاغذ از سنگ را اجرایی کنیم.

وی در پایان درباره بقیه معادن شرکت سیمان، اظهار کرد: برای مابقی معادن و اراضی با چند شرکت معتبر در راستای تولید سیمان سفید و آهک هیدارته وارد مذاکره شده ایم و در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد