ورزش بنگاه ها

بانوان تیرانداز سپاهان طلایی شدند

بانوان تیرانداز سپاهان طلایی شدند
پایگاه خبری معدن نیوز -تیم تیراندازی با تفنگ بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با کسب ۳۵ امتیاز و مقام قهرمانی به پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر پایان داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -تیم تیراندازی با تفنگ بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با کسب ۳۵ امتیاز و مقام قهرمانی به پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر پایان داد.

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان، با معرفی نفرات و تیم های برتر و اهدای جام‌های قهرمانی در رده سنی بزرگسالان و جوانان به پایان رسید.

تیم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان توانست در این دوره از مسابقات مجموعا با ۳۵ امتیاز سکوی نخست را طلایی کند تا جام قهرمانی به نام تیم سپاهان ثبت شود.

در ادامه پس از اعلام نتایج نهایی بخش انفرادی تفنگ بانوان رده سنی بزرگسالان پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر تیراندازی با تفنگ، نجمه خدمتی بازیکن ستاره سپاهان توانست با ثبت میانگین امتیاز ۶۲۹/۴۰ مدال طلا کسب کند و فاطمه امینی دیگر بازیکن با استعداد طلایی پوشان با کسب میانگین امتیاز ۶۲۹/۳۵ به مدال نقره دست یافت.

همچنین آرمینا صادقیان بازیکن جوان و ارزنده سپاهان با کسب میانگین امتیاز ۶۳۰/۹۰ در بخش تفنگ انفرادی بانوان رده سنی جوانان، با کسب مدال طلا، پرونده پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان را بست.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد