بورس

بازگشت شاخص بورس به مدار صعود

بازگشت شاخص بورس به مدار صعود
پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفندماه) با هفت‌هزار و ۷۳۰ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۷۹۵‌هزار واحدی ایستاد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفندماه) با هفت‌هزار و ۷۳۰ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۷۹۵‌هزار واحدی ایستاد.

شاخص هم‌وزن با چهار هزار و ۵۷۱ واحد افزایش به ۵۳۷ هزار و ۵۶۳ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۷۱۰ واحد رشد به ۳۱۸ هزار و ۷۲۱ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۸۹ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۷۰ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک هزار و ۲۲۳ واحد، گروه مپنا (رمپنا) با یک هزار و ۷۵ واحد، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با یک هزار و ۵۶ واحد، ایران خودرو (خودرو) با یک هزار و هفت واحد، بانک ملت (وبملت) با ۸۴۳ واحد و معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۸۳۶ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۲ میلیارد و ۴۳۸ میلیون برگه سهم به ارزش ۹ هزار و ۱۰ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۶۵ واحد افزایش داشت و به ۲۲ هزار و ۷۸۴ واحد رسید.

در این بازار بیش از چهار میلیارد و ۹۶۶ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۲۵۷ هزار و ۳۹۲ نوبت بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد