ورزش بنگاه ها

قهرمانی تیم کبدی فولاد هرمزگان برای سومین سال پیاپی

قهرمانی تیم کبدی فولاد هرمزگان برای سومین سال پیاپی
پایگاه خبری معدن نیوز -تیم کبدی فولاد هرمزگان برای سومین سال پیاپی عنوان قهرمانی مسابقات کبدی کارگری و کارخانجات کشور را از آن خود کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -تیم کبدی فولاد هرمزگان برای سومین سال پیاپی عنوان قهرمانی مسابقات کبدی کارگری و کارخانجات کشور را از آن خود کرد.

در دیدارهای مقدماتی فولاد هرمزگان با نتیجه ۳۵ بر ۲۸ از سد اصفهان دژبتن عبور کرد و خراسان رضوی با نتیجه ۴۷ بر ۲۹ هیئت کبدی یزد را از پیش رو برداشت و تهران (ایران‌خودرو دیزل) با نتیجه ۴۸ بر ۳۷ از سد هیئت کبدی یزد گذشت.

در دیدارهای دوم گروه نیز آمل با نتیجه ۳۱ بر ۳۷ از سد اصفهان گذشت و خراسان با نتیجه ۳۹ بر ۳۳ از سد تهران عبور کرد. فولاد هرمزگان با نتیجه ۴۰ بر ۳۲ آمل را از پیش رو برداشت تا در پایان مرحله نخست، فولاد هرمزگان با ۴ امتیاز صدرنشین گروه ب و خراسان رضوی هم با ۴ امتیاز صدرنشین گروه الف شوند.

تیم کبدی فولاد هرمزگان برای سومین سال پیاپی عنوان قهرمانی مسابقات کبدی کارگری و کارخانجات کشور را از آن خود کرد.

در دیدارهای نیمه‌نهایی فولاد هرمزگان با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ بر ایران دیزل خودرو تهران فائق آمد و تیم مهر افچنگ خراسان رضوی با نتیجه ۴۵ بر ۲۸ دژ بتن اصفهان را شکست داد تا به این ترتیب تهران با اصفهان برای رسیدن به سکوی سوم و تیم‌های هرمزگان و خراسان رضوی برای قهرمانی باهم دیدار کنند.

در دیدار نهایی تیم کبدی فولاد هرمزگان موفق شد مقابل تیم مهرافچنگ سبزوار با نتیجه ۳۵ بر ۳۱ به برتری دست یابد و عنوان نخست را از آن خود کند. همچنین تیم ایران دیزل خودرو تهران برابر دژ بتن اصفهان به برتری دست یافت و بر سکوی سوم ایستاد.

بازیکنان تیم فولاد هرمزگان در این رقابت‌ها را محمدعلی کروکی، عالمیان، سلیمان پهلوانی، ابوالفضل احمدپور، محمدامین قدیمی و علیرضا ملایی تشکیل می‌دادند و روزبه رنجبری سرپرست و عباس کروکی مربی‌گری تیم فولاد هرمزگان را بر عهده داشتند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد