آلومینیوم و مس

تولید ۵۳۰ هزار تن شمش آلومینیوم تا پایان دی‌ماه

تولید ۵۳۰ هزار تن شمش آلومینیوم تا پایان دی‌ماه
پایگاه خبری معدن نیوز -سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام‌کرد: میزان تولید شمش آلومینیوم کشور از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه با ۱۷ درصد افزایش به مرز ۵۳۰ هزار تن رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام‌کرد: میزان تولید شمش آلومینیوم کشور از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه با ۱۷ درصد افزایش به مرز ۵۳۰ هزار تن رسید.

چهار شرکت تولیدکننده شمش آلومینیوم کشور از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ماه، ۵۲۸‌هزار و ۶۰ تن شمش آلومینیوم تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۴۵۱ هزار و ۱۹۳ تن بود.

از این میزان، شرکت‌های «سالکو» ۲۲۶ هزار و ۴۶۷ تن، «ایرالکو» ۱۴۷ هزار و ۵۶۰ تن، «المهدی» ۱۲۳ هزار و ۴۰۳ تن و «آلومینای ایران» ۳۰ هزار و ۶۳۰ تن تولید کردند.

تولید بیش از ۱۹۰ هزار تن پودر آلومینا

شرکت آلومینای ایران در ۱۰ ماهه امسال، ۱۹۰ هزار و ۷۸۲ تن پودر آلومینا تولید کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۹۳ هزار و ۵۳۴ تن)، حاکی از کاهش حدود یک درصدی است.

تولید بیش از ۴۶۰ هزار تن بوکسیت

همچنین، شرکت آلومینای ایران در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱، حدود ۴۶۴ هزار و ۶۲۲ تن بوکسیت (ماده اولیه تولید پودر آلومینا) تولید کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد