بورس

شاخص بورس افت کرد

شاخص بورس افت کرد
پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه) با ۲ هزار و ۳۱۹ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷ هزار واحدی ایستاد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه) با ۲ هزار و ۳۱۹ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷ هزار واحدی ایستاد.

 شاخص هم‌وزن با سه هزار و ۹۱۶ واحد کاهش به ۴۷۶ هزار و ۲۵۱ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۳۲۵ واحد افت به ۲۸۲ هزار و ۸۳۲ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از هشت میلیارد و ۱۵۱ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۴ هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین ملی صنایع مس ایران (فملی) با یک هزار و ۸۶ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۷۱۹ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۶۵۴ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۴۱۲ واحد و بانک تجارت (وتجارت) با ۳۱۰ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، امروز نماد سیمان اردستان (اردستان)، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو (خگستر)، بانک ملت (وبملت)، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سرمایه گذاری ساختمان ایران (وساخت)، بانک تجارت (وتجارت) و پالایش نفت تهران (شتران) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه بانک ها هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۵۰۱ میلیون برگه سهم به ارزش چهار هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۱۱۷ واحد کاهش داشت و به ۱۹ هزار و ۹۲۰ واحد رسید.

در این بازار بیش از ۶ میلیارد و ۸۳۸ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۲۴۹ هزار و ۵۴ نوبت بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد