اکتشاف و ماشین آلات

واگذاری مجوز اکتشاف و بهره‌برداری از محدوده‌های اکتشافی و معدنی هرمزگان

واگذاری مجوز اکتشاف و بهره‌برداری از محدوده‌های اکتشافی و معدنی هرمزگان
پایگاه خبری معدن نیوز -معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از واگذاری مجوز اکتشاف و بهره‌برداری از محدوده‌های اکتشافی و معدنی در پنج بسته سرمایه‌گذاری با مزایده عمومی خبرداد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از واگذاری مجوز اکتشاف و بهره‌برداری از محدوده‌های اکتشافی و معدنی در پنج بسته سرمایه‌گذاری با مزایده عمومی خبرداد.

ابراهیم سعدینی در جمع خبرنگاران، افزود: مواد معدنی این بسته‌های سرمایه گذاری شامل سنگ آهک، سنگ گچ، مارن، سیلیس و سنگ آهن است که در سامانه www.setadiran.ir قرار دارد.

وی تصریح کرد: بسته‌های سرمایه گذاری شامل یک معدن با پروانه بهره برداری، یک فقره گواهی کشف، ۲۳ محدوده پروانه اکتشاف، دو فقره درخواست صدور پروانه اکتشاف و سه فقره معدن متروکه به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

سعدینی با اشاره به اینکه این معادن در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر و بستک قرار دارند، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و پس از دریافت اسناد مزایده، حداکثر تا تاریخ ۱۸ بهمن ماه قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد