بورس

کاهش ۳۴ هزار واحدی شاخص بورس

کاهش ۳۴ هزار واحدی شاخص بورس
پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم بهمن‌ماه) با ۳۴ هزار و ۹۱ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۶۱۱ هزار واحدی ایستاد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم بهمن‌ماه) با ۳۴ هزار و ۹۱ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۶۱۱ هزار واحدی ایستاد.

شاخص هم‌وزن با ۱۰ هزار و ۵۰۱ واحد کاهش به ۵۱۲ هزار و ۴۹۱ واحد و شاخص قیمت با ۶ هزار و ۲۴۰ واحد افت به ۳۰۴ هزار و ۵۶۰ واحد رسید.

شاخص بازار اول، ۲۹ هزار و ۹۰۸ واحد و شاخص بازار دوم، ۵۳ هزار و ۴۶۴ واحد کاهش را ثبت کردند.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۱۲ میلیارد و ۸۷۱ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۷۳ هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال معامله شد.

بر پایه این گزارش، امروز نماد ایران خودرو (خودرو)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سیمان اردستان (اردستان)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر)، پالایش نفت تهران (شتران)، سایپا (خساپا) و پالایش نفت اصفهان (شپنا) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۲ میلیارد و ۷۰۸ میلیون برگه سهم به ارزش ۹ هزار و ۶۵۲ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۲۹۲ واحد کاهش داشت و به ۲۰ هزار و ۹۸۰ واحد رسید.

در این بازار بیش از هشت میلیارد و ۳۹۵ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۴۷۵ هزار و ۳۳۲ نوبت بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد