بورس

شاخص بورس صعودی شد

شاخص بورس صعودی شد
پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۳ بهمن‌ماه) با یک هزار و ۲۴ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۶۵۳ هزار واحدی ایستاد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۳ بهمن‌ماه) با یک هزار و ۲۴ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۶۵۳ هزار واحدی ایستاد.

شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۷۶۳ واحد افزایش به ۵۲۲ هزار و ۷۰۰ واحد و شاخص قیمت با یک‌هزار و ۶۴۲ واحد رشد به ۳۱۰ هزار و ۶۲۸ واحد رسید.

شاخص بازار اول، ۸۸۱ واحد و شاخص بازار دوم، یک‌ هزار و ۶۵۸ واحد افزایش را ثبت کردند.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۱۴ میلیارد و ۴۶۵ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۸۲ هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین ملی صنایع مس ایران (فملی) با یک هزار و ۱۹۵ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۷۱۹ واحد، پتروشیمی بوعلی سینا (بوعلی) با ۵۸۸ واحد، پتروشیمی شیراز (شیراز) با ۴۹۰ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۳۹۸ واحد و سایپا (خساپا) با ۳۳۴ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه چهار میلیارد و ۸۰۲ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۷ هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۸۸ واحد افزایش داشت و به ۲۱ هزار و ۳۵۱ واحد رسید.

در این بازار بیش از هشت میلیارد و ۶۶۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۵۰۴ هزار و ۵۳ نوبت بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد