سرب و روی

مدیر مجتمع سرب نخلک:

استخراج از معدن نخلک ۲۹ درصد افزایش یافت

استخراج از معدن نخلک ۲۹ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع سرب نخلک خبر داد: طی ۹ ماهه سال جاری استخراج ماده معدنی از مجتمع سرب نخلک در حالی ۱۸۶ هزار تن برنامه‌ریزی شده بود که میزان استخراج تا پایان ۹ ماهه سال جاری ۱۴ درصد از برنامه تعیین شده پیشتر است، همچنین استخراج در ۹ ماهه ۱۴۰۱ با ۲۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۲۱۳ هزار و ۶۵ تن رسیده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیر مجتمع سرب نخلک خبر داد: طی ۹ ماهه سال جاری استخراج ماده معدنی از مجتمع سرب نخلک در حالی ۱۸۶ هزار تن برنامه‌ریزی شده بود که میزان استخراج  تا پایان ۹ ماهه سال جاری ۱۴ درصد از برنامه تعیین شده پیشتر است، همچنین استخراج در ۹ ماهه ۱۴۰۱ با ۲۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۲۱۳ هزار و ۶۵ تن رسیده است.

عارف باقری مدیر مجتمع سرب نخلک درباره گزارش عملکرد ۹ ماهه این معدن توضیح داد: میزان تولید کنسانتره سرب در ۹ ماهه سال جاری به ۷ هزار و ۴۱۰ تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته و نسبت به برنامه تولید ۶ هزار تنی،  ۲۳ درصد پیشتر است.

وی افزود: مجتمع معدنی سرب نخلک در بازه فروردین تا پایان آذر ماه سال جاری موفق به فروش ۷ هزار و ۲۹۸ تن کنسانتره سرب شده که ۳ درصد بیش از فروش در بازه مشابه سال گذشته و ۲۲ درصد بیشتر از برنامه فروش ۷ هزار و ۶۲ تنی است.

به گفته باقری، حفاری اکتشافی این مجتمع در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ به یازده هزار و ۱۵ متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴ درصدی و نسبت به برنامه حفاری اکتشافی سال ۱۴۰۱ که ۱۵ هزار متر تعیین شده است، تاکنون ۷۳ درصد از اهداف محقق شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد