اکتشاف و ماشین آلات

صمت بوشهر:

ثبت اطلاعات در سامانه کاداستر مبنای اختصاص سوخت به ماشین‌آلات معدنی است

ثبت اطلاعات در سامانه کاداستر مبنای اختصاص سوخت به ماشین‌آلات معدنی است
پایگاه خبری معدن نیوز -رئیس اداره امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با توجه به اصلاح و ثبت اطلاعات ماشین آلات معدنی در سامانه کاداستر، از ماه آینده اختصاص سوخت به این ماشین آلات منوط به بارگذاری و ثبت این اطلاعات است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -رئیس اداره امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با توجه به اصلاح و ثبت اطلاعات ماشین آلات معدنی در سامانه کاداستر، از ماه آینده اختصاص سوخت به این ماشین آلات منوط به بارگذاری و ثبت این اطلاعات است.

عبدالنبی سهولی اعلام کرد: براساس مصوبه‌های شورای عالی امنیت ملی و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تخصیص شناسه یکتا به ماشین آلات معدنی و نحوه ثبت اطلاعات آنها در سامانه کادستر اصلاح شده و در دسترس بهره‌برداران معادن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بارگزاری اطلاعات در این سامانه توسط بهره‌برداران معدنی مبنای تایید میزان سوخت از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر است.

سهولی عنوان کرد: اطلاعات ماشین آلات معدنی از جمله بیل میکانیکی، لودر، بولدوزر، کامیون، دریل و واگون فعال در استان بوشهر در سامانه کادستر اصلاح و ثبت شده و مبنای دریافت خدمت قرار می‌گیرد.

رئیس اداره امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۲۴۵ فقره معدن با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۶۵ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در این استان فعال است.

سهولی اضافه کرد: ظرفیت اسمی استخراج این معادن بیش از ۲۶ میلیون و ۲۸۱ هزار تن است و یکهزار و ۴۲۸ نفر را شاغل کرده است.

وی یادآور شد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان بوشهر در دامنه جنوبی زاگرس، بیشتر معادن آن را سنگ لاشه، آهک، شن و ماسه تشکیل می‌دهند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد