اکتشاف و ماشین آلات

رشد ۵ درصدی اکتشافات مس تا پایان خردادماه سال جاری

رشد ۵ درصدی اکتشافات مس تا پایان خردادماه سال جاری
پایگاه خبری معدن نیوز -اکتشافات مس تا پایان خردادماه موفق شد رشد ۵ درصدی را نسبت به برنامه پیش‌بینی شده به ثبت برساند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -اکتشافات مس تا پایان خردادماه موفق شد رشد 5 درصدی را نسبت به برنامه پیش‌بینی شده به ثبت برساند.

بابک بابایی مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه با بیان این مطلب تأکید کرد: درمجموع همه فعالیت‌های اکتشافی شرکت مس تا پایان خردادماه سال جاری از رشد قابل قبولی نسبت به برنامه برخوردار شده است.

وی گفت: درمجموع بررسی عملکرد حوزه اکتشافات در طی این مدت نشان‌دهنده رشد 23 درصدی در فعالیت‌های اکتشافی زیر سطحی و رشد کلی پنج درصدی در مجموع فعالیت‌های سطحی و زیر سطحی است.

مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه با بیان این مطلب اظهار داشت: در بخش اکتشافات زیر سطحی در طی سه ماهه نخست سال جاری امور اکتشافات شرکت مس در کل کشور 8567 متر حفاری انجام داد که از این میزان حفاری 7148 متر سهم استان کرمان در مناطق میدوک، سرچشمه، دره‌زار و دره‌آلو و 1419 متر سهم استان آذربایجان شرقی در منطقه سونگون است.

بابایی با اشاره به اینکه آنالیز نمونه‌ها در مناطق حفاری‌شده یکی دیگر از اقدامات مهم حوزه اکتشافات است گفت: در طی سه‌ماهه نخست سال جاری کل آنالیز نمونه‌های حفاری 6 هزار و 112 نمونه بوده است که از این مقدار 4821 نمونه در استان‌های مرکزی و جنوبی و 1291 نمونه در استان‌های شمالی و شمال غرب بوده است.

وی در ادامه در خصوص سایر اقدامات در این مناطق تصریح کرد: همچنین تا پایان خردادماه سال جاری، مطالعات زمین‌شناسی و آلتراسیون، ژئوفیزیک و ژئوشیمی و ارزیابی ذخیره مطابق برنامه انجام ‌شده و گزارش کامل آنها نیز دریافت شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد