سنگ و فلز گرانبها

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محلات آغاز بکار کرد

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محلات آغاز بکار کرد
پایگاه خبری معدن نیوز -چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران با حضور جمعی از مسئولان کشور و استان در نیم ور محلات آغاز بکار کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران با حضور جمعی از مسئولان کشور و استان در نیم ور محلات آغاز بکار کرد.

 محمد حلاجیان مدیر اجرایی این نمایشگاه، ۱۹ مهرماه ۱۴۰۱ در آئین گشایش این نمایشگاه گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیمور محلات در فضایی به مساحت ۹۰ هزار متر مربع برگزار شده که ۳۲ هزار متر مربع از این میزان، فضای خالص نمایشگاهی است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۹ الی ۲۲ مهرماه برپا خواهد بود، افزود: بیش از ۳۰ هزار تن سنگ از ۵۰۰ معدن کشور در چهاردمین نمایشگاه سنگ ایران حضور دارند و تمامی بخش های زنجیره تامین و ارزش سنگ در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

به گفته وی، در کنار شرکت های داخلی و خارجی برای نخستین بار شرکت هایی از کشور ترکیه ماشین آلات صنعتی و معدنی خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.

حلاجیان گفت: شاهد حضور شرکت کنندگانی از ۲۲ استان و بازدیدکنندگانی از کشورهای هند، ترکیه، ایتالیا و سایر کشورها در این نمایشگاه هستیم. در طول برگزاری نمایشگاه ۱۶ دوره آموزشی و پنجمین جلسه میز سنگ کشور نیز برگزار خواهد شد.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد