رویدادها و گزارش های ویژه

۴۰ درصد سهم بازار ایرانول در صنایع فولادی

۴۰ درصد سهم بازار ایرانول در صنایع فولادی
پایگاه خبری معدن نیوز- -محمد زارع‌پور اشکذری مدیرعامل شرکت نفت ایرانول درباره این شرکت گفت: نفت ایرانول یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های نفتی حوزه روانکار است که بیش از شصت سال قدمت دارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -محمد زارع‌پور اشکذری مدیرعامل شرکت نفت ایرانول درباره این شرکت گفت: نفت ایرانول یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های نفتی حوزه روانکار است که بیش از شصت سال قدمت دارد.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز عنوان کرد: تأمین‌کننده روانکار در حوزه‌های مختلف صنایع کشور هستیم از جمله روغن‌های صنعتی، گریس و سایر روانکارهایی که حوزه‌های صنعتی کشور و به ویژه حوزه فولاد استفاده می‌کنند. بیشتر شرکای تجاری ما شرکت‌های فولادی کشور هستند. این شرکت تأمین‌کننده نیازهای صنعت هم در حوزه محصول نهایی که برای صنایع استفاده می‌شود و هم در حوزه روغن‌های پایه‌ای که مورد نیاز صنعت کشور است، می‌باشد.

زارع‌پور اشکذری افزود: ایرانول به دلیل این‌که قدیمی‌ترین شرکت حوزه روانکار است توانمندی این را دارد که براساس سفارش مشتریان و سفارش شرکای تجاری محصولاتی که براساس نیاز آن‌ها است را تهیه کند. ما با بسیاری از شرکت‌های فولادی همکاری داریم و دارای برند مشترک هستیم و براساس نیازشان تولید می‌کنیم. 

وی با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه سمپوزیوم فولاد 400 کیش گفت: یکی از دلایل اصلی حضور ما در نمایشگاه فولاد این است که این نمایشگاه‌ها یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های کشور است؛ شرکت ایرانول هم سالیان سال است در این حوزه شرکت کرده است. بر این اساس به دنبال ایجاد مذاکره با شرکای جدید به و از سویی دیگر توسعه بازارهای جدید، بحث ارتقا و افزایش مبادلات تجاری با شرکای قبلی در نمایشگاه فولاد حضور پیدا کردیم. 

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول درباره فروش داخلی این شرکت بیان کرد: حدود 40 درصد از سهم فروش داخلی ما شامل گریس و روغن‌های صنعتی است که انواع روانکارها را به صنایع مختلف از جمله صنایع فولادی ارائه می‌دهیم.

زارع‌پور اشکذری ادامه داد: براساس گزارش‌هایی که تا پایان شهریور ماه بدر سایت کدال سازمان بورس اعلام شده است 40درصد سهم بازار متعلق به شرکت نفت ایرانول است و به دنبال این هستیم در نمایشگاه فولاد شرکای و مشتریان جدید را که بالقوه هستند را به بالفعل تبدیل کنیم و بتوانیم با قراردادهای خوبی به عنوان شریک تجاری بخش فولاد وارد شویم.

وی در پایان عنوان کرد: این توانمندی در شرکت نفت ایرانول وجود دارد که بتوانیم برای صنعت کشور روانکار خاص و روغن صنعتی خاص تولید کنیم. 

 

خبرنگار: امیدرضا طالشیان


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد