صنایع معدنی

رئیس هیات مدیره گروه صنعتی قطعه‌گستر کرمان عنوان کرد:

بحث اشتغال و تولید تنها راه نجات کشور است

بحث اشتغال و تولید تنها راه نجات کشور است
پایگاه خبری معدن نیوز -نعمت‌الهی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره گروه صنعتی قطعه‌گستر کرمان عنوان کرد: در سال گذشته که با نام جهش تولید و سال ۱۴۰۰ نیز که با نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شد انتظاریم داریم مسئولین کشور به ویژه مسئولین استان حمایت بیشتری از تولید داشته باشند تا فرصت‌هایی که در اختیار صنایع و مجموعه‌های تولیدی قرار می‌گیرد، هدر نرود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -نعمت‌الهی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره گروه صنعتی قطعه‌گستر کرمان عنوان کرد: در سال گذشته که با نام جهش تولید و سال 1400 نیز که با نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شد انتظاریم داریم مسئولین کشور به ویژه مسئولین استان حمایت بیشتری از تولید داشته باشند تا فرصت‌هایی که در اختیار صنایع و مجموعه‌های تولیدی قرار می‌گیرد، هدر نرود. 

نعمت‌الهی افزود: به ویژه بانک‌ها دراین مسیر نقش ویژه‌ای برعهده دارند که با ارائه ضمانت‌نامه و خدمات به تولیدکنندگان جهت ایجاد تولیدات باارزش مانع از واردات این تجهیزات به کشور می‌شوند. این عامل منجر به اشتغالزایی و پیشرفت روز‌به روز صنایع کشور خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: لازم می‌دانم از مجموعه قوه قضاییه استان به ویژه دادستانی تشکر کنم که در سال گذشته از ما پشتیباینی و حمایت کردند تا تولید ما در شرایط مناسب قرار گیرد.

مدیرعامل گروه صنعتی قطعه‌گستر کرمان همچنین گفت: بحث اشتغال و تولید به گفته بزرگان کشور تنها راه نجات کشور است که این مهم انشااله عملیاتی شود تا ما در مسیر درست، رقابت پیوسته و سالم قرار گیریم


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد