توسط ايساکو اجرا مي شود؛

برگزاري جشنواره عيد تا عيد خدمات پس از فروش ايران خودرو

برگزاري جشنواره عيد تا عيد خدمات پس از فروش ايران خودرو

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير عامل ايساکو از برگزاري اولين جشنواره خدمات پش از فروش ايران خودرو با رويکرد رضايت هرچه بيشتر مشتريان از تاريخ 15تا 25 آبان ماه در سراسر كشور خبر داد.

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير عامل ايساکو از برگزاري اولين جشنواره خدمات پش از فروش ايران خودرو با رويکرد رضايت هرچه بيشتر مشتريان از تاريخ 15تا 25 آبان ماه در سراسر كشور خبر داد.
به گزارش معدن نيوز ؛ بهزاد ظهيري مدير عامل شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساکو) در هشتمين نشست تخصصي گروه صنعتي ايران خودرو با اصحاب رسانه گفت: خدمات ويژه اين جشنواره که به مناسبت اعياد قربان تا غدير تدارک ديده شده به تمامي دارندگان خودرو هاي داراي گارانتي و بدون گارانتي توسط نمايندگي هاي برتر ايساکو تعلق خواهد گرفت.
وي افزود: جشنواره بزرگ خدمات پس از فروش ايساکو در دامنه بزرگي از ارايه خدمات متنوع، جوايز و تخفيفات قابل توجه فروش قطعات و به عنوان عيدانه ايساکو براي مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو در نظر گرفته است.
ظهيري خاطر نشان ساخت: از مهمترين مزايايي كه براي مشتريان درنظر گرفته شده، اجرت رايگان تعويض قطعات بسته زمستاني (برف پاکن ، منبع آب شيشه شور، دسته راهنما، کمر بندي ايمني، شمع فيلتر هوا)  تخفيف 50 درصدي در اجرت بسته خدمات بازديد ويزه زمستاني و تنظيم موتور، تخفيف 10 درصدي در اجرت کليه خدمات پس از فروش و تخفيف ويژه در خريد تجهيزات جانبي سفارشي خودرو و تخفيف 20 درصدي در خريد تجهيزات سفارشي خودرو و تخفيف 20 درصدي در خريد کارت طلايي امداد خودرو است.

خط قرمز ايساکو

وي تاکيد کرد: رضايت مشتريان خط قرمز ايساکو و نوآروي در خدمات، شعار اصلي شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو است.
مدير عامل شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو با تاکيد بر شايستگي مشتريان براي دريافت خدمات مطلوب، برخورد جدي با نمايندگي ها و عواملي که مشتري را سرگردان و بلاتکليف مي کنند، رويکرد مهم اين شرکت عنوان کرد و گفت: به همين دليل در هفت ماه اول سال جاري، 63 نمايندگي لغو امتياز و 64 نمايندگي هم تعليق شده اند که درصورت عدم اصلاح اين ها نيز لغو امتياز مي شوند.
اين مقام مسوول، ايساکو را داراي 892 نمايندگي فعال دانست که هر يک به طور ميانگين 10 پست تعميراتي تخصصي را دارا هستند.
وي اين شركت را بزرگ ترين شرکت خدمات پس از فروش در منطقه عنوان کرد و از برنامه توسعه شبکه خبر داد تا متناسب با افزايش توليد، نيازهاي خدماتي مشتريان در داخل و خارج از کشور تامين شود.
ظهيري ارتقاي بهره وري و ظرفيت نمايندگي ها به ميزان حد اقل 75 درصد در پايان سال 90، ايجاد پست هاي کاري جديد در نمايندگي هاي موجود، فعال سازي پست هاي غير فعال و اعطاي امتياز نمايندگي جديد براي شهرهاي داراي متقاضي بيشتر را از جمله برنامه هاي مهم ايساکو برشمرد و اظهار اميدواري کرد تا پايان سال با برآورد تقاضاي خدمات، دسترسي تمامي مشتريان به شبکه فراهم شود.
مدير عامل ايساکو افزايش ابزارهاي تشويقي براي نمايندگي هاي رتبه يک را هدف بزرگ ايران خودرو و رضايت مشتري را مهم ترين شاخص در اين زمينه دانست.
ظهيري از برنامه ساماندهي 600 عامليت تخصصي در سراسر کشور خبر داد و گفت: اين عامليت ها پست هاي تعميرگاهي تخصصي هستند و با توجه به کم بودن تشريفات پذيرش و ترخيص، مي توانند به شعبه هاي خدماتي مناسب تبديل شوند؛ گروهي از اين ها در سه ماه پاياني امسال و  بقيه در نيمه سال آينده ارتقا مي يابند.
وي تجهيز شبکه به ابزار و قطعات خودروهاي جديد مانند دنا، رانا و کيزاشي به منظور اطمينان دادن به مشتريان را از ديگر برنامه هاي ايساکو عنوان کرد و اظهار داشت: براي ارتقاي آمادگي و مسووليت پذيري شبکه، تيم هاي بازرسي به صورت محسوس و نامحسوس به کنترل مي پردازند و شکايات رسيده از طريق مديريت ارتباط با مشتري و سامانه 09644 پايش مي شود.
ظهيري استقرار نظام مديريت کيفيت 10002 درايساکو را گام مهم اين شرکت در توجه به مشتري دانست و گفت: کارگروه هايي در اين خصوص تشکيل شده که به طور مستمر به استان ها سفر کرده و به حل مشکلات مشتريان و تسريع رسيدگي به کار آنان مي پردازند.

گسترش اختيارات دفاتر منطقه اي

به گفته مدير عامل ايساکو، کارشناسي رنگ و بدنه و تعويض موتور که قبلا در اختيار ستاد ايساکو بود، به دفاتر منطقه اي واگذار و امداد ويژه براي تامين قطعات فوري خاص فعال تر شده که در نتيجه اين اقدامات علاوه بر کاهش توقف خودروها در شبکه، هر نمايندگي مي تواند به راحتي و در يک پروسه کنترل شده، قطعه مورد نياز را بدون کسب مجوز از ستاد در همان منطقه تامين کند.
ظهيري تاکيد کرد: ايساکو هيچ توجيهي را از هيچ نمايندگي براي پذيرش نكردن مشتري نمي پذيرد و از مشتريان مي خواهد مراتب را به سامانه 09644 يا دفاتر منطقه اي و يا ستاد ايساکو خبر بدهند تا برخورد جدي با عوامل خاطي صورت گيرد.
وي رشد رضايت مشتري در نيمه اول امسال را بر اساس گزارش شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 امتياز عنوان کرد و گفت: 107 نمايندگي به دليل حسن عملکردشان از کنترل قطعات داغي معاف شده اند و ايساکو در پي حذف انبارهاي داغي و ارايه آزادي عمل بيشتر به نمايندگي ها است.
مدير عامل ايساکو تعداد فروشگاه هاي فعال در سراسر کشور را 1092 مورد ذکر کرد که وظيفه توزيع قطعات با کيفيت و تضمين شده با برند ايساکو را بر عهده داشته و پراکندگي آن ها به گونه اي است که مشتري با طي کم ترين مسافت مي تواند به آنها دسترسي پيدا کند.

رشد توزيع و فروش

ظهيري رشد تامين قطعات يدکي نسبت به سال قبل را 25 درصد ذکر کرد و گفت: ارزش فروش قطعات در شبکه در مدت هفت ماه به بيش از 305 ميليارد تومان رسيده که نشان دهنده تحقق برنامه هاي ايساکو تا پايان سال است.
وي از بازرسي نامحسوس فروشگاه ها توسط تيم هاي بازرسي ويژه نيز سخن گفت که در پوشش مشتري مراجعه و تمامي شاخص هاي کيفيت، قيمت و برند را کنترل مي کنند و در نتيجه همين روند، 53 فروشگاه نيز لغو امتياز شدند.

قطعات تقلبي

مدير عامل ايساکو قطعات جعلي با برند ايساکو و سوء استفاده برخي فروشگاه هاي متفرقه از لوگوي ايساکو را از ديگر مشکلات شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو عنوان کرد و اظهار داشت: با پيگيري هاي تيم حقوقي و دستگاه هاي نظارتي، تا پايان مهر ماه سال جاري 35 شکايت عليه فروشگاه هاي جعلي به دادگاه برده ايم.
ظهيري از کنترل کيفيت قطعات چرخه توزيع شبکه توسط تيم فني مهندسي و آزمايشگاه هاي معتبر خبر داد و گفت: با استفاده از روش انحصاري سريال رديابي لوگو، فناوري نانو و شيوه هاي امنيتي و به منظور حفظ منافع مشتريان، به جنگ تقلب مي رويم.
وي آموزش شبکه و کارکنان ستاد و مشتريان را از ديگر اقدامات ايساکو عنوان کرد و گفت: در پي قرارداد با سازمان آموزش فني حرفه اي، تا کنون 300 هزار نفرساعت آموزش به مشتريان و شبکه داده شده است.

امداد خودرو

مدير عامل ايساکو از رشد خدمات امداد خودرو نيز خبر داد و گفت: در مدت هفت ماه امسال، در زمينه راه اندازي خودروها 14 درصد، در زمينه خدمات نمايندگي ها 75 درصد، در جذب مشتريان خارج از شبکه ايران خودرو 54 درصد رشد داشته و زمان انتظار نيز 26 درصد بهبود يافته است.
ظهيري تامين نياز بازار صادراتي را رويکرد ديگر ايساکو خواند و تصريح كرد: 168 نمايندگي در چهار قاره و 28 کشور به صورت تخصصي و مولتي برند فعاليت دارند.
وي مديريت مستقل بازارهاي صادراتي و کنترل و پايش مستمر خدمات برون مرزي را مورد تاکيد قرار داد و از رشد قابل توجه خدمات پس از فروش در اين بخش خبر داد.

مديريت خدمات نوين

به گفته مدير عامل ايساکو، به منظور بهره گيري از روش هاي جديد و مدرن در خدمت رساني به مشتريان، مديريت خدمات نوين در ستاد ايساکو شکل گرفته که به مطالعه روش هاي خدمات پس از فروش خودروسازان بزرگ جهاني پرداخته و در نتيجه اين پروسه، ارايه خدمت در محل در سه ماه پاياني سال جاري به اجرا در مي آيد.
وي در پايان يک بار ديگر رضايت مشتريان را خط قرمز  ايران خودرو دانست و تاکيد کرد در راه افزايش رضايت مشتريان از هيچ اقدامي کوتاهي نخواهد کرد.