با راه اندازي سامانه ارتباط مردمي سازمان استاندارد ؛

امكان ثبت شكايت از كيفيت كالاهاي مشمول استاندارد فراهم شد

امكان ثبت شكايت از كيفيت كالاهاي مشمول استاندارد فراهم شد

خبرگزاري تخصصي معدن- رييس سازمان استاندارد اعلام كرد: با راه اندازي سامانه ارتباط مردمي سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران از اين پس امكان ثبت شكايت از كيفيت كالاهاي مشمول استاندارد فراهم شده است.

خبرگزاري تخصصي معدن- رييس سازمان استاندارد اعلام كرد: با راه اندازي سامانه ارتباط مردمي سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران از اين پس امكان ثبت شكايت از كيفيت كالاهاي مشمول استاندارد فراهم شده است.
به گزارش معدن نيوز ؛ “نظام الدين برزگري” افزود : دسترسي به اين سامانه از طريق ورود به سايت سازمان استاندارد  به نشاني www.isiri.org فراهم شده و از اين طريق امكان شكايت از كيفيت هر كالايي در سراسر كشور و پيگيري آن و ارائه پيشنهادات ميسر مي شود.
“برزگري” همچنين با اعلام شماره تلفن چهار رقمي 1518 براي  شنيدن انتقادات و شكايات شهروندان و هموطنان اضافه كرد: اين خط ارتباطي فعلا در 18 استان كشور راه اندازي شده و در بقيه استانها نيز در حال پيگيري است و مقرر شده از محل بودجه امسال راه اندازي شود.
وي خاطر نشان كرد: هموطنان مي توانند از اين طريق شكايات خود درباره كيفيت كالاها را اعلام كنند و در صورت عدم رضايت از كيفيت كالاي مورد نظر خود ، پس از ثبت شكايت و با ثبت مشخصات كالاي مورد نظر، با كد پيگيري  از نتيجه شكايت خود مطلع شوند.
رييس سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي كل محصولات توليدي مشمول استاندارد اجباري را حدود 630 قلم كالا برشمرد و افزود : اين اقلام بيشتر دررابطه با مواد غذايي، لوازم برقي، الكتريكي، خانگي ومصالح ساختماني است كه اگر هموطنان در اين زمينه ها شكايتي داشته باشند مي توانند ازطريق سامانه راه اندازي شده و شماره تلفن 1518 به گوش مسوولين برسانند و در اين زمينه اطلاع رساني كنند.
گفتني است خط ارتباطي  1518در استان تهران نيز به زودي راه اندازي مي شود.