دبير انجمن خدمات پس از فروش خودرو:

خرابي قطعات در محصولات X100 به حداقل رسيده است

خرابي قطعات در محصولات X100 به حداقل رسيده است

خبرگزاري تخصصي معدن- تاثيرات مثبت ارتقاء کيفيت محصولات خانواده X100 در کاهش خرابي قطعات و مراجعات خريداران به نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش خودرو در چند ماه آينده مشخص خواهد شد.

خبرگزاري تخصصي معدن- تاثيرات مثبت ارتقاء کيفيت محصولات خانواده X100 در کاهش خرابي قطعات و مراجعات خريداران به نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش خودرو در چند ماه آينده مشخص خواهد شد.
به گزارش معدن نيوز ؛ عباسعلي غياثي، دبير انجمن صنفي شرکت‌هاي خدمات پس از فروش خودرو با بيان اين مطلب افزود: شرکت سايپا با اجراي پروژه  X100استاندارد‌هاي کيفي و ايمني خودروي پرايد را ارتقاء داد.
وي با بيان اين‌که در محصولات خانواده X100 بيش از 65 قطعه جهت ارتقاي ايمني خودرو طراحي شده است، خاطرنشان کرد: طبق آمار شرکت بازرسي و کنترل کيفيت، به دنبال اقدامات صورت گرفته رضايت مشتريان از خودروي X100 افزايش يافته است.
وي ادامه داد: در محصولات X100 ضمن نصب ترمز ABS، بدنه، ستون‌ها، درب‌، داشبورد و صندلي‌هاي خودرو مقاوم‌تر شده است به اين ترتيب با بهبود عملکرد خودرو رضايت مشتريان نيز افزايش يافته است.
غياثي با بيان اين‌که ارتقاي کيفيت در محصولات  X100موجب کاهش تصادفات و خرابي قطعات اين خودرو خواهد شد، تصريح کرد: در ماه‌هاي آينده تاثيرات مثبت ارتقاي کيفيت محصولات خانواده X100 در کاهش خرابي قطعات و در نتيجه کمتر شدن مراجعات خريداران به نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش مشخص خواهد شد.