معاونت خدمات پس ازفروش سايپا يدک اعلام کرد:

خدمات جديد سايپا يدک براي گروه خودرو هاي X100 ، تيبا و ريو

خدمات جديد سايپا يدک براي گروه خودرو هاي X100 ، تيبا و ريو

خبرگزاري تخصصي معدن- سايپا يدک درراستاي ارائه خدمات بهتر به مشتريان گروه خودرو سازي سايپا طرح سرويس هاي ادواري راکه سبب افزايش کارايي و نگهداري مطلوب تر خودروها مي شود براي کليه خودرو هاي گروه X100 تيبا و ريو به اجراء در مي آورد.

خبرگزاري تخصصي معدن- سايپا يدک درراستاي ارائه خدمات بهتر به مشتريان گروه خودرو سازي سايپا طرح سرويس هاي ادواري راکه سبب افزايش کارايي و نگهداري مطلوب تر خودروها مي شود براي کليه خودرو هاي گروه X100 تيبا و ريو به اجراء در مي آورد.
به گزارش معدن نيوز ؛ روزبهاني معاون خدمات پس از فروش سايپا يدک با تاکيد بر اهميت طرح سرويس هاي ادواري گفت: با اجراي اين طرح که براي خودرو هاي گروهX100 ( سايپا 132، سايپا 131، سايپا 141 ، سايپا 111) تيبا و ريو  به اجراي در مي آيد ضمن افزايش راندمان عملکردي خودرو و تنظيم ميزان آلاينده هاي خروجي از موتور، هزينه هاي مربوط به نگهداري و تعميرات خودرو را تا حد زيادي کاهش داده و با جلوگيري از بروز ايرادات فني امکان استفاده خودرو براي مشتري را بدنبال خواهد داشت.
وي گفت: علاوه براين اجراي اين طرح بدليل انجام برخي عمليات پيشگيرانه و ايمني ، بازديدها و تعويض روغن موتور ، فيلتر روغن در موعد مقرر و استفاده از قطعات شرکتي و استاندارد متناسب با موتور خودرو تاثير بسيار زيادي در خدمات رساني در ساير سرويس ها خواهد داشت.
 وي با اشاره به اين مطلب که سرويس هاي ادواري و انجام آن موجب ايجاد فرصت هاي کسب و کار جديد براي نمايندگان خواهدشد. لذا ارائه کيفيت خدمات مطلوب و مورد انتظار مشتري، انجام خدمات در حداقل زمان و جلب رضايت حداکثري مشتريان ، از جمله مواردي هستند که بي شک تحقق آنها توسط  نمايندگي هاي مجاز، توسعه کسب و کار آنان را در پي خواهد داشت.
وي تصريح کرد: سرويس ادواري به سرويس هايي اطلاق مي گردد که در آنها بخش هاي مشخص شده توسط نمايندگيهاي مجاز سايپا مورد بازديد قرارگرفته و تنظيمات ، تعميرات و پيشگيري هاي لازم قبل از بروز ايراد در خصوص آنها انجام مي پذيرد.
مهندس روزبهاني يادآور شد: طي اين سرويس ها ، روانکارهاي اصلي خودرو همچون روغن موتور و گيربکس که تاثيري مستقيم بر عملکرد قسمتهاي اصلي اعم از موتور و گيربکس و افزايش طول عمر قطعات آن دارد، مطابق با ضوابط فني اعلام شده از سوي شرکت سايپا، مورد بازديد قرار گرفته و در صورت نياز با روانکارهاي استاندارد خودرو تعويض مي گردند.
مهندس روزبهاني همچنين اظهار داشت: مشتري براي مديريت زمان و هزينه هاي خودرو خود به نمايندگي هاي مجاز مراجعه مي نمايد تا ضمن گرفتن خدمات ارزان ،مدت زمان کمتري را براي خدمات صرف نمايد که اگر اين سرويس در مراکز غيرمجاز و توسط افراد غيرمتخصص صورت پذيرد ،خسارت قابل توجهي به مجموعه موتور و سيستم انتقال قدرت وارد مي نمايد.بنابراين توجه به سرعت در ارائه سرويس هاي دوره اي، داشتن جايگاه سرويس سريع (Quik Service)  ضرورتي انکار ناپذير در جذب مشتريان براي دريافت اين نوع خدمات مي باشد که در آن مشتريان علاوه بر گرفتن خدمات تخصصي با اقلام استاندارد ،زمان و هزينه خود را مديريت خواهند نمود.
وي همچنين افزود : از ديدگاه ديگر تغيير فرهنگ استفاده از خودرو ، موجب شده تا ميزان تمايل به استفاده از تعميرگاه هاي مجاز بدليل استفاده از قطعات استاندارد و پرسنل مجرب آموزش ديده ، ارائه صورتحساب شفاف و رسمي به مشتري و امکان شکايت و پيگيري تعميرات نافرجام نسبت به تعميرگاه هاي غير مجاز، افزايش قابل توجهي يابد. از سوي ديگر افزايش ظرفيت شبکه ، کاهش مدت زمان توقف خودرو جهت انجام تعميرات و تعديل اجرت به منظور افزايش رقابت پذيري اجرت تعميرات در نمايندگي هاي مجاز، از ديگر عواملي هستند که برتري مطلق در ارائه خدمات و انجام تعميرات را در اختيار نمايندگان مجاز خواهد بود.