تا پايان سال 90 رخ مي دهد ؛

پيوستن 630 نمايندگي جديد به شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو

پيوستن 630 نمايندگي جديد به شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو

خبرگزاري تخصصي معدن- با ايجاد 630 نمايندگي جديد، تعداد نمايندگي هاي شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو تا پايان سال 1390 به 1376 مورد افزايش پيدا مي کند.

خبرگزاري تخصصي معدن- با ايجاد 630 نمايندگي جديد، تعداد نمايندگي هاي شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو تا پايان سال 1390 به 1376 مورد افزايش پيدا مي کند.
به گزارش معدن نيوز ؛ محمدرضا بابائي مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو ( ايساکو)در اين مورد گفت:  براساس آيين نامه ارتقاي کيفيت خدمات پس از فروش، امسال 250 نمايندگي و تا سال 90 نيز 630 نمايندگي جديد به شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو افزوده خواهد شد .
وي افزود: توجه ويژه مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو به مقوله خدمات پس از فروش، ارتقا و بهبود شبکه خدمات پس از فروش را در سال گذشته در پي آورد که كسب مقام نخست خدمات، افزايش فروش و سطح دسترسي مشتريان به قطعات، از جمله نتايج آن بود.
بابايي، افزايش 30 درصدي در حوزه فروش قطعه به ارزش 500 ميليارد تومان، ارتقاي كيفيت خدمات پس از فروش مطابق انتظارات مديريت ارشد و مصوبات كميته ارتقاي خدمات پس از فروش را هدف گروه صنعتي ايران خودرو در سال جاري عنوان کرد و گفت: با تامين 85  درصد نياز بازار قطعات يدكي از طريق ساپکو، گروه صنعتي ايران خودرو در ارايه خدمات و توزيع قطعات يدكي، گسترش كانال‌هاي ارتباطي و  سطح دسترسي  مشتريان به قطعات، جهش قابل توجهي داشته است.
مدير عامل ايساکو با اشاره به تشکيل کميته عالي کيفيت در ايران خودرو در سال 88 ، كميته ارتقاي كيفيت خدمات پس از فروش را از جمله کميته هاي فرعي آن عنوان کرد و اظهار داشت: نشست هاي اين کميته که با حضور معاون كيفيت ايران خودرو و مديرعامل و مديران ايساكو برپا مي شود، به خاطر اهميت موضوع و تاكيدات  مقام معظم رهبري ، دولت و مجلس، از ابتداي سال شتاب بيشتري گرفته است.
رئيس کميته ارتقاي کيفيت خدمات پس از فروش کسب مقام نخست ارايه دهندگان خدمات پس از فروش براي دو سال پياپي از سوي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران را نماد روشني از مسير رو به پيشرفت و عزم گروه صنعتي ايران خودرو براي بهبودهاي جهشي در کيفيت محصول و خدمات دانست و اظهار داشت: در اين روند، به سبب ارتقاي نمره ارزيابي از 65 به 69 ، يافته و تنها شركتي است كه با كسب مقام اول توانسته  رتبه2 را در جمع 36 شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در داخل كشور كسب كند.