مديرعامل شرکت خدمات پس از فروش ايرانخودرو :
قطعات چيني در شبکه ايساکو جايي ندارد

خبرگزاري تخصصي معدن- محمدرضا بابايي مديرعامل شرکت خدمات پس از فروش ايرانخودرو ( ايساكو) :قطعات چيني در شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو جايي ندارد.
خبرگزاري تخصصي معدن- محمدرضا بابايي مديرعامل شرکت خدمات پس از فروش ايرانخودرو ( ايساكو) :قطعات چيني در شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو جايي ندارد.
به گزارش معدن نيوز محمدرضا بابايي مديرعامل شرکت خدمات پس از فروش ايرانخودرو ( ايساكو) با بيان اين مطلب، گفت: با توجه به تاکيد مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو، نه تنها نمايندگان ضعيف از شبکه خدمترساني حذف مي شوند، بلکه ايساکو مي بايست 50 درصد از نياز بازار خدمات پس از فروش را تامين و دسترسي مشتريان به قطعات يدكي تا بيش از 85 درصد را ممکن سازد؛ که برنامههاي گستردهاي براي همين منظور تدوين شده است.
بابايي که در همايش نمايندگان و عاملان مجاز ايساكو در دفتر منطقهاي ساري سخن مي گفت، توان، دانش و تجربه شبكه خدماتي ايساكو را در حدي ارزيابي کرد که ميتواند خدمات پس از فروش را به ساير رشته ها نيز آموزش دهد.
در اين مراسم علي اصغرسرايينيا معاون بازاريابي و فروش ايرانخودرو نيز با اشاره به رشد فروش و نياز هم وطنان به محصولات ايرانخودرو و حفظ رهبري بازار خودرو كشور در شش ماهه اول سال، گفت: به منظور تشويق عوامل شبکه، از اين پس براي نمايندگاني كه خدمات بهتري به مشتريان ارائه دهند، امتياز فروش بيشتر در نظر گرفته و نمايندگان داراي رتبه هاي برتر در فعاليتهاي خدماتي تقويت مي شوند.
سرايينيا، توان شبكه فروش و خدمات پس از فروش را مهم ترين مزيت فروش ايران خودرو در كشور دانست و گفت: با به روز كردن سيستمهاي فروش، سعي در خريد آسان و بيدغدغه هموطنان داريم.
شايان ذکر است، همايش نمايندگان و عاملين مجاز ايساكو پنج شنبه هفته گذشته در دفتر منطقهاي ساري برگزار شد.
در اين همايش،120 تن از صاحب امتيازان و مديران نمايندگيهاي مجاز ايساكو در استانهاي مازندران، گلستان و سمنان و دكتر عزت الله اكبري نماينده قائمشهر و عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس حضور يافتند و در مورد مشكلات و مسائل شبكه خدمات پس از فروش بحث و تبادل نظر کردند.
به گزارش معدن نيوز محمدرضا بابايي مديرعامل شرکت خدمات پس از فروش ايرانخودرو ( ايساكو) با بيان اين مطلب، گفت: با توجه به تاکيد مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو، نه تنها نمايندگان ضعيف از شبکه خدمترساني حذف مي شوند، بلکه ايساکو مي بايست 50 درصد از نياز بازار خدمات پس از فروش را تامين و دسترسي مشتريان به قطعات يدكي تا بيش از 85 درصد را ممکن سازد؛ که برنامههاي گستردهاي براي همين منظور تدوين شده است.
بابايي که در همايش نمايندگان و عاملان مجاز ايساكو در دفتر منطقهاي ساري سخن مي گفت، توان، دانش و تجربه شبكه خدماتي ايساكو را در حدي ارزيابي کرد که ميتواند خدمات پس از فروش را به ساير رشته ها نيز آموزش دهد.
در اين مراسم علي اصغرسرايينيا معاون بازاريابي و فروش ايرانخودرو نيز با اشاره به رشد فروش و نياز هم وطنان به محصولات ايرانخودرو و حفظ رهبري بازار خودرو كشور در شش ماهه اول سال، گفت: به منظور تشويق عوامل شبکه، از اين پس براي نمايندگاني كه خدمات بهتري به مشتريان ارائه دهند، امتياز فروش بيشتر در نظر گرفته و نمايندگان داراي رتبه هاي برتر در فعاليتهاي خدماتي تقويت مي شوند.
سرايينيا، توان شبكه فروش و خدمات پس از فروش را مهم ترين مزيت فروش ايران خودرو در كشور دانست و گفت: با به روز كردن سيستمهاي فروش، سعي در خريد آسان و بيدغدغه هموطنان داريم.
شايان ذکر است، همايش نمايندگان و عاملين مجاز ايساكو پنج شنبه هفته گذشته در دفتر منطقهاي ساري برگزار شد.
در اين همايش،120 تن از صاحب امتيازان و مديران نمايندگيهاي مجاز ايساكو در استانهاي مازندران، گلستان و سمنان و دكتر عزت الله اكبري نماينده قائمشهر و عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس حضور يافتند و در مورد مشكلات و مسائل شبكه خدمات پس از فروش بحث و تبادل نظر کردند.